Nieuw album toevoeging

Avatar iebeltje
123
Hallo allemaal

Ik heb gisteren het album "South" van Patrick McDonnell toegevoegd, althans dat was mijn bedoeling.

Tot nu toe is dit album helaas niet toegevoegd.

Ik moet wel zeggen dat het bepaald frustrerend is dat je maar moet afwachten of een album wel of niet toegevoegd gaat worden.

Ik heb ook geen flauw idee waarom dit album niet toegevoegd zou kunnen worden, het is een tekstloos stripverhaal dat naar mijn idee wel aan de voorwaarden voldoet.

Is het niet mogelijk om een soort van alert te sturen naar de "inzender" dat de gevraagde toevoeging niet gehonoreerd wordt omdat ...

Als ik iemand beledigd heb bied ik mijn verontschuldigingen aan.

Groeten.
Geplaatst op 16/08/2014 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 16/08/2014
Crew
Avatar Iyo74
6892
Doel je op het album http://stripinfo.be/strip.php?strip=243965?
Voor zover ik zie staat dat er reeds...

Om op je andere opmerkingen te reageren:
* Soms duurt het wel eens een paar dagen vooraleer een album wordt toegevoegd. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te verwerken, maar er moet natuurlijk ook tijd voor zijn...

* Het staat op onze webmaster zijn to-do-list om het voor ons mogelijk te maken om te reageren op ingaves indien deze niet worden goedgekeurd (nu kan dat ook via het systeem van PM's, maar dat is omslachtig en tijdrovend). Maar dat zal nog niet voor onmiddellijk zijn. Momenteel zijn er andere prioriteiten.

* Je hebt hier niemand beledigd hoor. Als je vragen hebt, zijn die steeds welkom op dit forum.
Geplaatst op 17/08/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 17/08/2014