Wat is er gebeurd met Blitz/Millenium?

Ik vroeg me eigenlijk af wat er gebeurd is met Blitz/Millenium?

Ik heb nog een paar albums van hen te goed om mijn reeks te vervolledigen maar ik vrees dat ik ze enkel nog in een andere taal ga kunnen vervolledigen, is het waar dat deze uitgever niet meer bestaat?
Geplaatst op 25/08/2007 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 25/08/2007
Avatar Jeanke
81
Het laatste wat ik hiervan gehoord heb is dat onze allerbeste vriend Matton beloofde om enkele van zijn toppers uit te brengen, 8 maanden later is er nog altijd niets.
Laten we hopen dat de rechten die hij verworven heeft op al die schitterende reeksen snel vervallen, en dat Silvester of Uitgeverij L,... deze reeksen kunne verder zetten (zie Korrigans)
Geplaatst op 25/08/2007 Citeren
Avatar
Jeanke
Geplaatst op 25/08/2007
Crew
Avatar Surya
13261
Het allerlaatste nieuws is dat hij vanaf september weer strips zal maken. (Bang?) afwachten dus
Geplaatst op 26/08/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/08/2007
Avatar Jeanke
81
Zolang er hier geen officieel nieuws van is, vertrouw ik het niet (ik wil hier niet de ongelovige gaan uithangen, maar ik ken de reputatie van Talent al). Die van Arboris hebben zich de laatste weken wel al herpakt, en zijn van plan om een nieuwe website te openen.
Geplaatst op 26/08/2007 Citeren
Avatar
Jeanke
Geplaatst op 26/08/2007
Crew
Avatar Surya
13261
Originally posted by Jeanke
Zolang er hier geen officieel nieuws van is, vertrouw ik het niet (ik wil hier niet de ongelovige gaan uithangen, maar ik ken de reputatie van Talent al).

Tja, wat is officieel? Dat is wat Ronny beloofde...

Originally posted by Jeanke
Die van Arboris hebben zich de laatste weken wel al herpakt, en zijn van plan om een nieuwe website te openen.

Mjah, op hun website staat al bijna anderhalf jaar dat hij binnenkort open is.
Geplaatst op 26/08/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/08/2007
de "beheerder"van de site van arboris denkt dat het nog een maand of 2 kan duren ( dus ik vermoed/hoop eind dit jaar.)
Geplaatst op 27/08/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 27/08/2007
Nou dan maar afwachten, er zit niets anders op, en hopen dat ze ooit nog uitkomen.
Geplaatst op 27/08/2007 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 27/08/2007
Avatar Jeanke
81
Origineel geplaatst door Surya
Tja, wat is officieel? Dat is wat Ronny beloofde...

Sorry, maar den Ronny mag zo veel beloven als hij wil. Hoelang gaat hij het dit keer volhouden. Ik zeg ander en beter.
Geplaatst op 28/08/2007 Citeren
Avatar
Jeanke
Geplaatst op 28/08/2007
Crew
Avatar Surya
13261
Tuurlijk, maar ik bedoelde maar, waar ga je een officieel bericht halen? Veel officieler zal je niet kunnen krijgen, ook al is dat bericht waardeloos...
Geplaatst op 28/08/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/08/2007