Nieuwe leden

Crew
Avatar Fumetti
3673
Wat me soms opvalt is dat er op het forum vaak nieuwe leden meteen strips willen verkopen. Vraag me dan af of ze enkel daarom een account aanmaken? Is dit altijd zo geweest, anciens?
Geplaatst op 09/09/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 09/09/2014
Crew
Avatar Surya
13262
Ik vermoed dat ze enkel daarvoor een account aanmaken, maar ik kan me vergissen.

Als je op hun naam klikt, kan je dan niet zien wanneer ze zich geregistreerd hebben?
Geplaatst op 09/09/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/09/2014
Crew
Avatar Veter
7841
Ik denk dat mensen om verschillende redenen aanmelden.
Er zullen er inderdaad wel zijn die enkel van het forum gebruik willen maken om strips te verkopen (maar dat onderdeel is eigenlijk pas later toegevoegd, was er niet van in het begin).
Anderen om hun producten of activiteiten te promoten.
Nog anderen om te spammen (gelukkig hebben de spambots nu geen kans meer :) )
Maar ik denk toch dat de meesten zich aanmelden om hun collectie bij te houden. Een groot deel daarvan zie je nooit op het forum. Maar er zijn er een aantal die ook graag wat kletsen over hun passie. Nietwaar F uit X? ;)
Geplaatst op 09/09/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/09/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Yep V uit G

om eerlijk te zijn is het bij mij ook om mn collectie te "beheren" dat ik me heb aangemeld, en dan eens een vraag gesteld over een stripfiguurtje dat niemand bleek te kennen (en wsl niet eens bestaat...), maar ja van 't één komt 't ander... en dan weten ze meteen wat de passie is van F uit X, ook al heet ik niet F en woon niet in X :D
Geplaatst op 09/09/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 09/09/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
het forum is ook heel leerijk voor de passie van F uit X, er is altijd wel iemand die iets weet!
Geplaatst op 09/09/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 09/09/2014