Ineens naar einde onderwerp?

Crew
Avatar Fumetti
3673
Op het nieuwe forum kan je niet ineens naar de laatste pagina gaan als je een onderwerp waar veel over geleuterd wordt wilt raadplegen. Op oude forum kon dat wel, en vond dat wel praktisch.
Geplaatst op 19/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 19/12/2014
Crew
Avatar fluiten
7767
Gewoon het pijltje links en je komt automatisch bij de laatste post.

Enfin, als je nog niet in dat draadje bent geweest want als je alles al gelezen hebt en alsnog naar de laatste commentaar wilt gaan zit je inderdaad met een probleem.
Geplaatst op 19/12/2014 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 19/12/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Eens je op bepaald onderwerp zit kan ik wel vlot naar het einde, maar vroeger ging dat met 1 stap minder, en mn autistisch efficiëntietrekje komt dan naar boven hé :)
Geplaatst op 19/12/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 19/12/2014
Crew
Avatar Surya
13264
Ik ga inderdaad achter elk onderwerp een linkje voor de laatste pagina toevoegen.
Eens je het forbum een tijdje gebruikt hebt, kan je het pijltje gebruiken dat er voor staat als er nieuwe berichten zijn, en dat werkt heel goed.
Het nieuwe systeem dat bijhoudt wat je al gelezen hebt werkt dus anders dan vroeger, vandaar dat het geen weet heeft van wat je op het oude forum gedaan hebt.
Nu zal hij alles blijjven onthouden. Op het oude forum werdt alles als gelezen gezet als je ze niet tijdig bekeek. Dat stoorde me.
Geplaatst op 20/12/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/12/2014