Toevoegen album

Zo. Na bijna een jaar afwezigheid weer terug.

Ik heb een druk die nog niet bestaat in de DB en wil die toevoegen. Resultaat: een mooie blanco pagina ("http://www.stripinfo.be/add_strip.php?reeks=31"), zowel in FF als IE. Dat gezegd zijnde: bijna het hele toevoegmenu heeft dit gedrag. Zoniet, dan krijg ik PHP errors naar mijn hoofd gegooid.

Hmz. Zijn er problemen met de site?
Geplaatst op 17/04/2015 Citeren
Avatar
jjanssens
Geplaatst op 17/04/2015
Crew
Avatar Veter
7841
Welkom terug.

Maar nee, geen problemen hier.
Lijkt er op dat het iets langs jouw kant, of dat je iets fout doet. Maar die php-meldingen zijn vreemd, dat zou je niet mogen krijgen.

Kan je misschien iets concreter beschrijven hoe je te werk gaat, en wat er dan gebeurt?
Geplaatst op 17/04/2015 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/04/2015
Ik heb er zelfs Chrome en Opera bijgehaald naast Firefox en Internet Explorer, evenals getest op mijn linuxgebaseerde tablet (Android). In menu onderaan werken alle links behalve "Reeks toevoegen" en "Strip toevoegen". Beiden geven een blanco pagina terug met ook een lege source.

Als ik nu uitlog en een link neem die het wél doet, dan krijg ik zoals verwacht een melding dat ik ingelogd moet zijn. Als ik dan klik op "nu registreren" bijvoorbeeld, dan krijg ik dit:

<br/>
Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/register.php on line 328

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/global.php on line 51

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/global.php on line 169

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/global.php on line 173

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/clients/client1/web129/web/forum/register.php:328) in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/acp/lib/functions.php on line 82

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/clients/client1/web129/web/forum/register.php:328) in /var/www/clients/client1/web129/web/forum/acp/lib/functions.php on line 82
[heel lange ASCII-reeks]
<br/>

Daarstraks had ik nog een andere PHP error, maar die kan ik niet meteen reproduceren.

Soit, dat laatste is niet zo interessant voor mezelf aangezien ik al geregistreerd ben. Die blanco pagina's daarentegen zijn erger en blijkbaar browser- en platformonafhankelijk. Aangezien ik zelf geen blacklist heb op mijn DC zie ik niet in wat er aan mijn kant nog verkeerd kan gaan. Het enige dat ik nog kan verzinnen is dat een of ander geolocationsysteem reageert op mijn buitenlands IP-adres, maar dan zou ik verwachten helemaal geblokkeerd te worden (... wat helaas op een handvol Belgische sites het geval is) en niet dat slechts 2 links dienst weigeren.
Geplaatst op 17/04/2015 Citeren
Avatar
jjanssens
Geplaatst op 17/04/2015
Crew
Avatar Surya
13264
Hmmm, ik moet blijkbaar enkele out of date links updaten

Als je iets wil toevoegen, gebruik dan niet het menu onderaan, maar dat bovenaan. Ik heb de indruk dat ik onderaan de links niet altijd heb aangepast.
Geplaatst op 17/04/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 17/04/2015