Cyclussen vermelden

Avatar totem74
23
Aangezien steeds meer reeksen uit verschillende cyclussen bestaan, zou het geen interessant idee zijn om bij de albuminfo ook de cyclus bij te voegen. Zo zijn bvb de Piraten van Barataria 1 tem 4 cyclus nr 1.
Op die manier kan je beter volgen in hoevere een verhaal al dan niet afgerond is,

Geplaatst op 22/04/2015 Citeren
Avatar
totem74
Geplaatst op 22/04/2015
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door totem74
Aangezien steeds meer reeksen uit verschillende cyclussen bestaan, zou het geen interessant idee zijn om bij de albuminfo ook de cyclus bij te voegen. Zo zijn bvb de Piraten van Barataria 1 tem 4 cyclus nr 1.
Op die manier kan je beter volgen in hoevere een verhaal al dan niet afgerond is,



Je kan dat zonder problemen ingeven. Naast het album staat een knopje 'aanpassen' en je kan dan de cycli kiezen. Op die manier geraakt de database weer een beetje beter in orde.. alvast bedankt :-)
Geplaatst op 22/04/2015 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 22/04/2015
Avatar totem74
23
Ok, bedankt.
Ik heb een aantal cycli toegevoegd, maar ik zie ze niet verschijnen in de albuminfo.
Doe ik iets verkeerd?
Geplaatst op 23/04/2015 Citeren
Avatar
totem74
Geplaatst op 23/04/2015
ik zie niks staan in het admin-gedeelte. (waar alles ter goedkeuring staat).

Welke strips?
Geplaatst op 23/04/2015 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 23/04/2015
Crew
Avatar Veter
7841
Verdorie, dit bericht pas nu opgemerkt.

Ik heb die inderdaad niet goedgekeurd, omdat je alleen cijfertjes gebruikt had. Je kan die niet echt selecteren, je hebt minstens 3 tekens (letters/cijfers) nodig om iets te selecteren, en je kan ze niet meer terugvinden bij een zoekfunctie.
De meer bruikbare 'Cyclus 1', 'Cyclus 2' ... staan al in de database, en het is beter dat die gebruikt worden.

zie bvb: Cyclus 2

Het volgnummer binnen de cyclus is uiteraard een cijfer dat je gewoon kan intikken.








Geplaatst op 23/04/2015 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 23/04/2015