Boxen

Crew
Avatar Fumetti
3673
Sommige boxen zijn echte meesterwerkjes, kijk maar naar de recente Beeldschoon. Die gewoon in het boekenrek zetten met de rug van een album zichtbaar is zonde. Maar omgekeerd in mijn boekenrek is ook nogal gek.

En soms is zowel de box een fraaie tekening alsook de ruggen van de albums, vb Bone, of Dylan Dog. Ik zou alle kanten wel willen zien dan.

Hoe pakken jullie dat aan?
Geplaatst op 24/10/2015 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/10/2015
Ik heb op mijn hobbykamer een speciaal plaatsje en zelfs een boekenezeltje voor bijzondere en mooie dingen op te zetten. Er zijn zelfs covers die meer dan de moeite waard zijn om niet weg te steken in een boekenkast, dat moeten niet alleen boxen zijn.

Je moet nu eenmaal wat ruimte reserveren om mooie dingen een beter plaats te geven en in het daglicht te zetten. Voordeel is dat je regelmatig nieuwe of weer oudere dingen kan tentoonstellen.
Geplaatst op 25/10/2015 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 25/10/2015
Crew
Avatar Fumetti
3673
boekenezeltje: leg je daar dan soms ook een strip open op om een bijzonder mooie pagina te etaleren?

heb ik nooit overwogen, lijkt me een topidee!
Geplaatst op 25/10/2015 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 25/10/2015
mmmmm, een ezel....
Zo loopt er hier wel ene rond in huis. Maar ik kan toch moeilijk de hele tijd met een boek in mijn handen blijven staan....
Geplaatst op 25/10/2015 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 25/10/2015
Crew
Avatar Fumetti
3673
RdL had het wel over MOOIE dingen hé
Geplaatst op 25/10/2015 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 25/10/2015