pol verschillende series

Ik vind dat de serie pol een beetje vreemd op de site staat. Hier staan eerst de heruitgaven en de originele staan ergens achteraan, is dat te koppelen (de heruitgaven zijn toch altenatieve albums)
Geplaatst op 04/11/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 04/11/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Als ik dat goed gelezen heb (weet enkel niet meer waar) zijn die niet gelijk. De heruitgaven (hier dus zonder letter) zouden herwerkingen zijn.?
Geplaatst op 04/11/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 04/11/2007
Crew
Avatar frodo76
296
Origineel geplaatst door Veter
Als ik dat goed gelezen heb (weet enkel niet meer waar) zijn die niet gelijk. De heruitgaven (hier dus zonder letter) zouden herwerkingen zijn.?


zijn volgens mij ook niet gelijk...
maar Simon zijn opmerking over de volgorde is wel terecht...
ik heb gisteren enkele covers aan deze reeks toegevoegd maar zag het niet zitten om alles aan te passen en vond ook dat het niet echt storend is...
Geplaatst op 04/11/2007 Citeren
Avatar
frodo76
Geplaatst op 04/11/2007
de eerste uitgaven zijn een soort ondertekststrip. Later is dit omgewerkt naar balloonstrip. Ook hebben ze de titels toen iets aangepast. Ik heb ergens een stel pollekes liggen, zal wel eens kijken welke precies.
Het zou voor de serie op dit moment logischer zijn als de "A"nummers eerst genoemd werden, ( andere reeks "B"noemen?), dan kunnen we misschien later eens een paar oude en nieuwe albums vergelijken.
Geplaatst op 04/11/2007 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 04/11/2007