Wegfilteren Taal

Voor de niet tweetaligen (zoals veel nederlanders) zou een profielinstelling waarbij je kan aangeven dat je niet geinteresseerd bent in franstalige reeksen/strips handig zijn. Zeker als vervolgens de gepresenteerde content die dan automatisch wegfiltert.

En waarschijnlijk zijn er franstaligen die dat andersom handig zouden vinden.
Geplaatst op 24/10/2016 Citeren
Avatar
IggyPop
Geplaatst op 24/10/2016
Crew
Avatar Fumetti
3673
onze database is verre van volledig voor het franstalige gedeelte hoor. Heb al een paar reeksen ontdekt die niet zijn opgenomen. Denk dat dat ook niet een prioriteit moet zijn, er zullen vast wel soortgelijke franstalige initiatieven bestaan.

Los daarvan vind ik dat je niet helemaal gelijk hebt. Vind het persoonlijk wel nuttig om in een reeksoverzicht te zien dat er albums onvertaald zijn gebleven, of dat een auteur ook nog onvertaald werk heeft. Heel veel van wat we lezen is immers vertaald uit fra.

Das natuurlijk maar mijn mening :-)
Geplaatst op 24/10/2016 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/10/2016
Crew
Avatar woelfie
4103
Ik denk dat voor zij die niet geïnteresseerd zijn in anderstalig werk (bijvoorbeeld omdat ze de taal niet machtig zijn) die filter wel nuttig kan zijn, maar inderdaad optioneel. Ik denk trouwens dat een filter op taal ook op de lijst staat van de ontwikkelaar, maar niet echt prioritair.

En wat de Franse uitgaven betreft, we proberen zo veel mogelijk op de site te krijgen, maar met het beperkte aantal toevoegers, is dat niet op één, twee, drie gedaan.
Als je reeksen hebt die er nog niet op staan, voel je niet geremd om ze zelf toe te voegen.
Geplaatst op 25/10/2016 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 25/10/2016
Zien of er onvertaalde albums zijn is inderdaad heel handig. Vandaar dat ik het handig zou vinden als het een filter is wat je aan en uit kan zetten makkelijk.
Geplaatst op 28/10/2016 Citeren
Avatar
IggyPop
Geplaatst op 28/10/2016
Crew
Avatar Surya
13261
Die filter staat al lang op de planning

Ik heb al enkele voorbereidingen getroffen om dit mogelijk te maken, maar er is veel werk aan de achterliggende queries nodig
Geplaatst op 10/12/2016 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/12/2016