ex-libris

Avatar i_Kdtje
156
een vraagje.

er zijn veel stripverhalen waar een ex-libris, stikker, kaft, doos en nog veel meer bij hoort.

om een zo kompleet mogelijk overzicht te krijgen had ik daar graag die dingen bij gezien.

hoe kan dit opgelost worden ?

met pop-ups ? een link naar een andere pagina ? ..

veel stripleesgenot in 2008
Geplaatst op 06/01/2008 Citeren
Avatar
i_Kdtje
Geplaatst op 06/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Deze gegevens kunnen normaalgezien ingegeven worden in de vakken 'opmerking uitgave' en 'opmerking inhoud'. Soms gebeurt dit al, maar helaas meestal niet.
Geplaatst op 06/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/01/2008
Crew
Avatar Iyo74
6897
Ik zou hier nog willen aan toevoegen dat iedereen die over deze gegevens beschikt, deze zeker op dit forum mag posten zodat we die zaken kunnen aanvullen.
Geplaatst op 06/01/2008 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 06/01/2008
Avatar i_Kdtje
156
een afbeelding van de achterkant van een strip is soms nog interessanter

deze kan zoveel meer informatie bevatten. voorbeeld, zo staan op de eerste druk van Aria één twee stripafbeeldingen. welke leek weet dat, en zo zijn er nog.

ook een bladzijde binnen de strip kan anders zijn. zo herinner ik mij vb "de prins van de nacht", waar de plaats van de printing aantoont of het een ED is of niet. bij de eerste druk van deze strip staat in kleine letter op pagina 48 "november 1994"of het om een eerste druk gaat. meestal zijn het glénatstrips waar kleine details een groot verschill maken.

als daar rekening mee gehouden zou worden..

.. zou een stripliefhebber van een miskoop bespaard worden. en deze zeer goede site zou uitblinken in volledigheid en later als refertie kunnen gebruikt worden..

moderators.......
Geplaatst op 06/01/2008 Citeren
Avatar
i_Kdtje
Geplaatst op 06/01/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Er is voor het ogenblik in elk geval geen plaats voorzien voor extra afbeeldingen.
En zoals Iyo al zei, als je dergelijke speciale informatie weet, zet het gerust hier op het forum (bij onderdeel 'Reeksen', als je eerst naar het album gaat en daar op "New thread" klikt, wordt je bericht automatisch op de juiste plek geplaatst :) ).
Of voeg het dadelijk toe als je nieuwe albums of alternatieve versies toevoegt.
Geplaatst op 07/01/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Afbeeldingen van de achterkant kunnen inderdaad handig zijn, maar voorlopig is het geen prioriteit voor mij, er zijn enkele andere aanpassingen die voorrang hebben.
Geplaatst op 07/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/01/2008