2 nieuwe opties in het collectiebeheer

Crew
Avatar Surya
13273
In het collectiebeheer zijn voortaan 2 nieuwe opties beschikbaar bij de strips
- Locatie: dit vak kan gebruikt worden om archievering van strips te vergemakkelijken, voor mensen die met genummerde kasten of bakken werken. Hier kan dus de locatie van de strip in het opslagsysteem bijgehouden worden.
- Aanbieding: indien je strips heb die je wil ruilen of verkopen, kan je dit vakje aanklikken. Momenteel gebeurt daar nog niets mee, maar in de nabije toekomst zal een overzicht beschikbaar zijn om te zien wie wat in de aanbieding heeft.
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/01/2008
Avatar Herbert
1105
Bedankt !

Het vakje "verwijderen", rechtsboven van "Opmerkingen" bestaat ook nog steeds - terecht - maar er staat m.i. nergens meer vermeld waarvoor dit vakje dient.

Kan je dit weer herstellen ?
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 20/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Dat is de bedoeling, maar ik ben er nog niet aan uit hoe ik het kan doen zodat het duidelijker wordt, zonder meer plaats in te nemen.
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/01/2008
toen ik in collectiebeheer keek was ik verrast. Er zitten nu covers bij de albums. Op zich is dit heel erg leuk, alleen duurt het erg lang om de covers te laden. Dit zal natuurlijk wel aan mijn internet liggen, maar zou er niet een keuzemogelijkheid in te bouwen zijn met of zonder covers?
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 20/01/2008
Wat ik ook mis in collectiebeheer is de mogelijkheid als je helemaal naar beneden gewandeld bent om met een knop of iets degelijks terug naar boven te springen, is dat in te bouwen?
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 20/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Origineel geplaatst door simonstrip
toen ik in collectiebeheer keek was ik verrast. Er zitten nu covers bij de albums. Op zich is dit heel erg leuk, alleen duurt het erg lang om de covers te laden. Dit zal natuurlijk wel aan mijn internet liggen, maar zou er niet een keuzemogelijkheid in te bouwen zijn met of zonder covers?

Ik zal een optie voorzien

Origineel geplaatst door simonstrip
Wat ik ook mis in collectiebeheer is de mogelijkheid als je helemaal naar beneden gewandeld bent om met een knop of iets degelijks terug naar boven te springen, is dat in te bouwen?

Op je toetsenbord is een knop met daarop de tekst "home" (boven "end", naast "page up"...). That should do the trick.
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/01/2008
Avatar Pepijn
2
Origineel geplaatst door Surya
Dat is de bedoeling, maar ik ben er nog niet aan uit hoe ik het kan doen zodat het duidelijker wordt, zonder meer plaats in te nemen.


Wellicht is een tooltip een optie?

Als aanvulling op de suggestie om de covers te verbergen, is het misschien ook handig om alle informatie te kunnen verbergen, zodat iedere strip nog maar een enkele regel in neemt. Dan kan bijvoorbeeld alleen de naam, reeks en het cijfer in die regel getoond worden. Hierdoor krijg je een duidelijk overzicht van de collectie.
Geplaatst op 20/01/2008 Citeren
Avatar
Pepijn
Geplaatst op 20/01/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Ik zet het op de planning
Geplaatst op 21/01/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 21/01/2008