Uit de pers; Europa krijgt zijn eigen Batman

Crew
Avatar Fumetti
3673
Ben hem deze voormiddag gaan halen, oogt prachtig!
Geplaatst op 18/11/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 18/11/2017
Crew
Avatar witam
5316
Ik ben nog aan het twijfelen. Als je gelezen hebt, kan je zeggen wat je denkt van het experiment? :-)
Geplaatst op 19/11/2017 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/11/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
1 van de allerbeste Bats, vind ik! Grafisch erg donker en daarjuist heel sterk. Bruce lijkt wel wat op de Romeinse hoofdpersonage uit Marini's Adelaars. Paar scenes die echt fantastisch zijn, oa Bats die over NY uitkijkt.
Joker ziet er wat jonger uit dan ik gewend ben te zien, en dat is aanpassen.
Verhaal is ook verdomd goed.

Top!
Geplaatst op 19/11/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 19/11/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
Hier zie je trouwens dat shot over Gotham (en niet NY natuurlijk...)
en ook andere fraaie tekeningen!
Geplaatst op 19/11/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 19/11/2017
Crew
Avatar witam
5316
Mercikes!!! Op de kooplijst!
Geplaatst op 19/11/2017 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 19/11/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
Je moest al terug zijn!
Geplaatst op 19/11/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 19/11/2017
yep , ik heb nooit veel opgehad met al die ( oneindige ) reeksen van Batman , niet alleen omdat ik de tv-afleveringen ( pow , wham , krrak...) in de jaren 60 gezien heb maar ook omdat erna nooit echt iets vernieuwend verscheen aan de horizon van Gotham city !
Maar nu , ola , is da ni niks zeg ...me like² .
Wel voel je de Adelaars van Rome , niet enkel die maar ook de Aasgieren , Gipsy , de Schorpioen en de Ster , voorbij komen zodat TheBat een herkenbaar gezicht gekregen heeft , met alle spier- lenigheid en kracht , erin verweven .
Het verhaal staat ook als een huis en 'k kan nauwelijks wachten op 't vervolg ( wie wel..?..) op wat de Joker met het kleine ( Wayne ? ) meisje gaat doen en hoeveel roet BatWoman in 't eten gaat gooien
Enkel de smallere uitvoering en de paginagrote prenten storen me wel een beetje . De smallere uitvoering omdat ik steeds een strip lees zonder het boek 180° open te slagen en dàt is hier nu net iets te smal om op een comfortabele manier gelezen te worden . De paginagrote prenten ...die hadden een groter deel van 't verhaal kunnen bevatten , een groot deel dat ik nu mis ( maar misschien toch vind in 't tweede deel ...we'll see )
Dus , nu maar afwachten en afwachten en...op 't vervolg !!!
..en als er iemand van de personages er met kop en schouders boven uitsteekt is 't zeker Archie !! ( you gotta love that man !!!!!) , heel even in beeld maar oh zo opvallend !
Geplaatst op 27/11/2017 Citeren
Avatar
lordbizarre
Geplaatst op 27/11/2017