invoeren weekblad in bundeling

Ik heb een Kuifje weekblad bundel toegevoegd. Het lukt mij niet om hierbij de juiste weekbladen te koppelen. Waarschijnlijk doe ik iets niet helemaal goed. Hoe moet dat precies?
Geplaatst op 11/01/2021 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 11/01/2021
Crew
Avatar Veter
7839
Bij de betreffende strip:
"Aanpassen" --->
Onderaan het formulier "Bevat" ---->
verwijder daar de aanwezige reeks, en begin te tikken voor de juiste reeks, als je die ziet, selecteer (!!) ze dan --->
nu kan je in het vakje eronder ('strip') beginnen tikken om het juiste nummer te verkrijgen, ook hier weer dan dat juiste nummer selecteren (!!) -->
klikken op "Toevoegen", dat zal dan aan de rechterkant verschijnen als "Reeds gekoppelde strips",
herhaal dit tot je alle strips geselecteerd hebt voor die bundeling, ---->
"Aanpassingen doorsturen"

En klaar!

Succes ermee!

ps: als het een bundeling is van strips uit dezelfde reeks, hoef je de reeks uiteraard niet te verwijderen, dan zit je namelijk al in de juiste reeks, en kan je onmiddellijk beginnen met het selecteren van de juiste strips.
Geplaatst op 11/01/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 11/01/2021
het lukt nog niet, ik hen nu gewoon even de nummer in dat vakje met de vraagteken gezet.

Volgens mij moet ik nog meer van deze bundels hebben, ik moet gaan zoeken.
Bedankt voor het vele werk dat jij in deze serie hebt gestoken. Keurig
Geplaatst op 11/01/2021 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 11/01/2021
Crew
Avatar woelfie
4104
Met die opmerking "Bevat: ??" zijn we echt niet veel.
Dan liever "Bevat jaargang 22, nummers 5 tot 15" of zo iets, dan weten we tenminste de inhoud, en kan die achteraf nog bijgevoegd worden.
Geplaatst op 12/01/2021 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 12/01/2021
dat staat er ondertussen ook. Ik kon op de volgende bladzijde niets toevoegen, daarom mijn hulpkreet
Geplaatst op 12/01/2021 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 12/01/2021
Crew
Avatar Veter
7839
Bij het toevoegen van een nieuwe strip loop je door enkele opeenvolgende formulieren. Een van de formulieren is "Strips gebundeld in deze strip".
Ook hier sta je standaard in de reeks waar je mee bezig bent. Omdat je hier strips uit een andere reeks wil toevoegen moet je die eerst verwijderen en dan beginnen tikken uit welke reeks je wil koppelen.
Selecteer (!!) de reeks (nogmaals, enkel selecteren uit de mogelijkheden die verschijnen, niet je eigen ingetikte tekst gebruiken!), en daarna in het vakje eronder tik je het nummer uit de geselecteerde reeks.
Probeer enkel het nummer, tik beter geen titel in, want misschien staat die er anders in.
Selecteer hier weer uit de getoonde mogelijkheden, niet je eigen tekst.
Klik dan op toevoegen, en herbegin met selecteren zoveel als nodig is.
Ga dan pas naar de volgende stap.
Geplaatst op 12/01/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 12/01/2021