Strips (die ik heb) met 1 stem tekort

Avatar Striphens
446
Eerder merkte ik op dat een overzicht van de strips die ik heb maar nog zonder cover in de database zitten fijn zou zijn.
Nu zie ik nog 570 strips die 1 stem te kort komen om echt mee te tellen. Waarom ook hier niet de optie dat ik een lijst krijg van de strip die ik heb die nog 1 stem nodig hebben?
Ik denk dat dan de grootte van de lijst snel kan afnemen!
Geplaatst op 06/02/2021 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 06/02/2021
Crew
Avatar Surya
13262
Ik meende me te herinneren dat dat reeds kon, maar blijkbaar niet. Bedankt voor de tip.
Geplaatst op 07/02/2021 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/02/2021
Crew
Avatar fluiten
7767
Zoiets bestaat al maar dan algemeen, niet voor de eigen lijst: https://stripinfo.be/lijst.php?1stem
Geplaatst op 21/09/2021 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 21/09/2021
Avatar Striphens
446
Ik heb inmiddels een eenvoudig EXCEL-sheet gemaakt om het gewenste effect te bereiken:
op blad 2 van het werkboek plak ik al mijn boeken (knipperdeplak uit printbaar overzicht)
Op blad 1 plak ik enkele dumps van de genoemde bladzijde onderelkaar: verwijder nrs (1..250), sorteer en verwijder dubbele.
Met een eenvoudige extra dataveld (Xlookup) zie ik dan zo of ik strips heb die op de 1stem lijst voorkomen.
Geplaatst op 09/06/2022 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 09/06/2022
Crew
Avatar woelfie
4109
Blij dat het voor jou zo werkt.
Hou er rekening mee dat er een aantal strips van jouw lijst ondertussen al 10 stemmen hebben (en dus niet meer zo relevant zijn) of dat er strips die 8 stemmen hadden nu 9 stemmen kunnen hebben en nog niet op je lijst staan.

Het zal wachten zijn tot de nieuwe website om het probleem volledig op te lossen
Geplaatst op 09/06/2022 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/06/2022
Avatar Striphens
446
Ahum Woelf,

Stap 2: "Op blad 1 plak ik enkele dumps..." is dus datgene wat mijn filters elke keer actualiseert en activeert (het lijkt wel kalkvrij water). Werkt als een speer!

Nevermind, een schilletje in de site ware megaveel eenvoudiger!
Ik wacht met je mee...
Geplaatst op 09/06/2022 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 09/06/2022
Crew
Avatar Surya
13262
Er is maar een goede oplossing: ga naar je collectie, filter zodat je alles zonder stem ziet en geef alles dat je gelezen hebt een stem :D
Geplaatst op 10/06/2022 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/06/2022
Avatar Striphens
446
Surya's credo blijft staan!
Origineel geplaatst door Surya
Er is maar een goede oplossing: ga naar je collectie, filter zodat je alles zonder stem ziet en geef alles dat je gelezen hebt een stem :D

Maar als je nu op de homepage klikt op > Meer strips die 1 stem tekort hebben, dan krijg je in het scherm er na in het rechtermenu de optie:
Strips uit mijn lijst
met 1 stem tekort
, met effect zoals te verwachten is...
Geplaatst op 19/07/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 19/07/2023
Crew
Avatar Surya
13262
Nice
Geplaatst op 19/07/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 19/07/2023
Avatar Striphens
446
Kleine wijziging vandaag in deze lijst...
Het criterium voor het overzicht was (strips die je hebt), het is geworden (strips die je hebt OF strips die je hebt gelezen) en in dat laatste geval heb je ze misschien niet meer, bv verkocht of teruggebracht naar de bibliotheek). Kan ook, hè?
Geplaatst op 20/07/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 20/07/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
TOP!!!
Geplaatst op 20/07/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 20/07/2023
Origineel geplaatst door Striphens
Surya's credo blijft staan!
Origineel geplaatst door Surya
Er is maar een goede oplossing: ga naar je collectie, filter zodat je alles zonder stem ziet en geef alles dat je gelezen hebt een stem :D

Maar als je nu op de homepage klikt op > Meer strips die 1 stem tekort hebben, dan krijg je in het scherm er na in het rechtermenu de optie:
Strips uit mijn lijst
met 1 stem tekort
, met effect zoals te verwachten is...


Als ik op je link klik krijg ik mijn strips met een stem tekort te zien maar ik vind het niet vanop de homepage.
Welke opties moet je juist nemen ?
Alvast bedankt.
Geplaatst op 22/07/2023 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 22/07/2023
Avatar Striphens
446
Origineel geplaatst door Centauri167
...
Als ik op je link klik krijg ik mijn strips met een stem tekort te zien maar ik vind het niet vanop de homepage.
Welke opties moet je juist nemen ?
Alvast bedankt.

Vooralsnog is er één pad: Kies op StripINFO startpagina onder kopje '1 stem tekort, stem nu!'
> Meer strips die 1 stem tekort hebben
en in het scherm dat dan verschijnt kun je (rechts) klikken op
Strips uit mijn lijst
met 1 stem tekort


Zie je dit allemaal niet? Dan moet je misschien eerst inloggen :)?!
Je treft de koppeling ook aan onder "Mijn collectie" helemaal bovenaan de startpagina.
Geplaatst op 22/07/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 22/07/2023
Origineel geplaatst door Striphens
Origineel geplaatst door Centauri167
...
Als ik op je link klik krijg ik mijn strips met een stem tekort te zien maar ik vind het niet vanop de homepage.
Welke opties moet je juist nemen ?
Alvast bedankt.

Vooralsnog is er één pad: Kies op StripINFO startpagina onder kopje '1 stem tekort, stem nu!'
> Meer strips die 1 stem tekort hebben
en in het scherm dat dan verschijnt kun je (rechts) klikken op
Strips uit mijn lijst
met 1 stem tekort


Ik ben altijd ingelogd, daar ligt het niet aan.

De eerste optie zie ik nog steeds niet, misschien kan je eens een screenshot maken maar via "mijn collectie" zie ik de optie nu wel staan.

Probleem opgelost dus !

Thx !
Geplaatst op 24/07/2023 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 24/07/2023