Bij invoer nieuwe strip: kleur of zwart/wit

Avatar Striphens
446
Ik heb gisteren diverse nieuwe strips (one-shots van Shortbox) ingevoerd. Diverse daarvan zijn full color, maar er zijn er heel wat trendy zwart-wit met een steunkleur.

Bij ingeven van strip zijn er drie vinkboxen aanwezig: 1) Kleur 2) Zwart/wit 3) Zwart/wit met steunkleur. Als ik 1) Kleur kies: no problem. Als ik 3) Zwart/wit met steunkleur kies, dan is na goedkeuring niets te zien van de keuze: zeker niet de door mij aangewezen optie. Dit is vast een bug? Of heb ik een denkkronkel: moet ik én 2) Zwart/wit én 3) Steunkleur kiezen. Ik zou dat eens moeten proberen?

Kunnen jullie mij antwoord geven op deze "prangende" vraag?
Geplaatst op 07/03/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 07/03/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Ik moet eerlijk zijn: ik weet niet meer of je beiden moet aanvinken om het te doen werken. Maar het is niet onmogelijk. Slechte UX van mijn kant in dat geval.
Geplaatst op 07/03/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 07/03/2023
Crew
Avatar woelfie
4106
Ik heb in het verleden toch al vaak strips ingevoerd met enkel "zwart/wit met steunkleur", dacht ik, en dat is altijd goed verlopen.
Kan je een voorbeeld geven van eens strip in dat geval, dan proberen we eens aan te passen.
Geplaatst op 08/03/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/03/2023
Avatar Striphens
446
Ik gaf net voor What is left op dat het Zwart/wit met steunkleur moet zijn. Er zijn roze/paarse accenten op pagina's aangegeven.
Geplaatst op 08/03/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 08/03/2023
Crew
Avatar woelfie
4106
Ik heb een paar dingen geprobeerd, maar blijkbaar moet je inderdaad zowel "zwart wit" als "zwart wit met steunkleur" aanduiden om het juist te tonen.
Geplaatst op 08/03/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 08/03/2023