Reeksen invoeren

Hallo hoe ken ik een hele reeks invoeren in mijn collectie?
Groet Peter
Geplaatst op 01/09/2023 Citeren
Avatar
peternicosurink
Geplaatst op 01/09/2023
Crew
Avatar Veter
7841
Dat kan niet.
Aangezien bij zeer veel reeksen ook heruitgaven en zelfs andere talen gekoppeld zijn, zou het script niet kunnen weten welke versie jij in je bezit hebt. Bij sommige reeksen zou je, bij toevoegen van heel de reeks, honderden albums toevoegen aan je collectie (denk aan alle versies van Suske & Wiske, of kijk maar eens naar alle versies van bijv. Blueberry...).
Er kruipt allicht wat tijd in, maar het is ook wel leuk heel je boekenkast nog eens uit te halen en 1 voor 1 te kijjken en aan te duiden welke versie jij in je bezit hebt. Wie weet welke vergeten pareltjes je nog eens tegenkomt en zin hebt om te herlezen... 😊
Geplaatst op 01/09/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/09/2023
Bedankt voor het antwoord. Dan zit er niets anders op om ze nogmaals te lezen, leuke klus voor de winter.
Geplaatst op 01/09/2023 Citeren
Avatar
peternicosurink
Geplaatst op 01/09/2023
Avatar Striphens
446
Andersom gedacht...
Wat had je willen aanbieden om een reeks in een (1) keer in te voeren?
Misschien is daar wel een mouw aan te passen, ooit....
Perfect zal het vast niet zijn. Veter maakte je al duidelijk dat het lastig blijft om aan te geven "dat boekje heb ik".
Los daarvan: wat was jouw idee?

Overigens ben ik het helemaal eens met Veter's idee dat enkele avonden doorhalen met stapels boekies verwerken vreselijk leuk blijkt. En eenmaal ingevoerd blijkt onderhoud vrij gemakkelijk.
Geplaatst op 02/09/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 02/09/2023