Strip cover toevoegen

Bepaalde strips op deze site hebben nog geen afbeelding. Ik heb deze strips en zou een afbeelding kunnen scannen en daarna plaatsen op deze site.

Maar, hoe doe ik dat ?

Er staan massa's afbeeldingen op de site die nog een afbeelding nodig hebben, maar ik ga mij niet amuseren met te bladeren door deze duizenden. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat werkt niet.
Geplaatst op 19/11/2023 Citeren
Avatar
Ludowski
Geplaatst op 19/11/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
In het menu staan links waar je rechtstreeks naar zo’n pagina kan gaan, zoals deze bv. Strips met ontbrekende cover.
Er zou ook zo’n link bestaan met alleen ontbrekend covers van jouw verzameling. 😉
Geplaatst op 19/11/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Gevonden, als je bovenaan in jouw profiel op het boekje klikt dan is er een menu om naar de strips te gaan zonder cover die in jouw verzameling zitten.
Dat zal iets makkelijker zijn om te scannen! 😜
Geplaatst op 19/11/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2023
Avatar Striphens
446
Origineel geplaatst door $tripofiel
In het menu staan links waar je rechtstreeks naar zo’n pagina kan gaan, zoals deze bv. Strips met ontbrekende cover.
Er zou ook zo’n link bestaan met alleen ontbrekend covers van jouw verzameling. 😉


Goed! $tripofiel's verwijzing naar een 'boekje' is er voor de versie op je telefoontje. Op een computer heet die optie "Strips zonder cover". In het menu aan de rechterkant op die bladzijde staat "Strips in je collectie", klik daar om het filter toe te passen.
Geplaatst op 19/11/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 19/11/2023
En als je dan de cover toevoegt ook graag de achtercover plaatsen.
Geplaatst op 19/11/2023 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 19/11/2023