batch upload

Avatar ignoramus
602
het is al een paar keer ter sprake gekomen in andere threads maar die vind ik zo direct niet terug, vandaar een nieuwe thread :
Ik zou met alle plezier een aantal tijdschriften willen uploaden, maar met de huidige mogelijkheden van de site begin ik er niet aan : duizenden nummers maal zoveel clicks per nummer is genoeg om een minder geduldig man dan ik tot waanzin te drijven.
Vandaar de vraag :enig zicht wanneer een batch upload definitie er aankomt, dat we de hele zaak locaal kunnen voorbereiden en dan simpel uploaden ?
Geplaatst op 16/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 16/04/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Help! Als er dan eerst een batch goedkeuringstool komt! :P

Duizenden nummers van een tijdschrift? Wat heb je daar nog in voorraad Ignoramus?
Geplaatst op 16/04/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 16/04/2008
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Veter
Wat heb je daar nog in voorraad Ignoramus?

Dat vraag ik me ook af! Robbedoes groeit (traag maar gestaag - heb het even te druk op m'n werk), andere reeksen kunnen op vraag voor genomen worden...
Geplaatst op 17/04/2008 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 17/04/2008
Avatar ignoramus
602
kuifje ( los, klein en groot ),ons volkske, kaaoentje, en sjors, pep, eppo en al hun latere combinaties.verder : wham, gummi etc ... . Dan : tante lenny presenteert, spruit, en verder wordt vervolgd en titanic staan er al, inkt, modern papier etc ..., striprofiel, etc.
En de franse : bodoi, vecu, lanfeust mag, en verder terug, charlie, circus, pilote etc ... + wat franse fanzines ...
afijn, als ik niet aan enkele duizenden raak dan eet ik hier ter plekke mijn laptop op :D
Geplaatst op 18/04/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 18/04/2008
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door ignoramus
afijn, als ik niet aan enkele duizenden raak dan eet ik hier ter plekke mijn laptop op :D


Ketchup? :D
Geplaatst op 18/04/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 18/04/2008