RE: Wijziging bij stripalbum

Crew
Avatar Veter
7845
Correcties toevoegen staat op het 'te doen' lijstje van Surya (webmaster). Voorlopig kan je het inderdaad best aanvragen via dit forum. En best met een duidelijke omschrijving van het aan te passen album (zoals je nu gedaan hebt) of een link naar het album.

Ik geloof dat Surya van plan was het toevoegen van een hele reeks weer mogelijk te maken. Ik heb wel mijn twijfels of je sneller af bent met het weer verwijderen van de albums die je niet hebt. Maar goed, ieder zijn smaak, en je zal het wel snel ondervinden. :)

En bedankt voor het melden van de fout.

http://stripinfo.be/strip.php?strip=18892
Geplaatst op 08/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 08/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
Ik heb wat zitten knoeien met dit bericht. Ik wou een reactie die hier niet thuishoorde afsplitsen, heb het verkeerde deel afgesplitst en ben het uiteindelijk kwijtgeraakt. :(

Dit is wat er stond:

Origineel geplaatst door cuppenh
Hallo aan allen, (mijn allereerste forumberichtje) Bij het invoeren van een aantal albums in mijn collectie (voorlopig als proefrun) had ik ook meteen de mogelijkheid om twee albums als toe te voegen te melden. Daarbij had ik ook een correctie op een ander album in de database maar daar kon ik geen meldingsknopje voor vinden ("correctie op album" voor zoiets zou wel makkelijk zijn, vind ik) en dus probeer ik het op deze plek als opmerking neer te zetten. Namelijk in de reeks BAARD EN KALE de nr 1 "Villa zonder zorg", de HC uitgave van uitgeverij Albino is niet in kleur zoals vermeld, maar in normaal zwart en wit. Bij voorbaat dank voor de aanpassing. En nu ik toch opmerkingen aan het maken ben: na het lezen van diverse threads over het al dan niet collectief toevoegen van reeksen aan je collectie - ik ben voorstander dat het wel kan. Om mijn 23000+ items één voor één aan mijn collectieoverzicht toe te voegen gaat wel erg lang duren. Bovendien ben ik toch nog vlugger klaar als ik eerst SUSKE EN WISKE als reeks toevoeg en daarna datgene wat ik niet heb weer wegvink... Groetjes


Mijn excuses
Geplaatst op 15/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 15/05/2008