BackCover teksten

Avatar Icarus
113
Sommige omschrijvingen van boeken staan niet echt op de backcover, mogen deze ook ingegeven worden of hebben jullie dat liever niet.

bvb Usagi Yojimbo hier wordt de actherkant van de strip verfraaid met de andere cover van de orginele serie. Daarom wordt de teaser op de eerste blz gezet.

Daarnaast zie ik dat bij deze serie geen cover zijn, ik wil deze graag posten, heb de eerste 6 die ik heb ingescand, echter wanneer ik bij cover toevoegen klik kommen deze er niet onder. Hoe kan ik deze er toch toe voegen??

Icarus
Geplaatst op 26/05/2008 Citeren
Avatar
Icarus
Geplaatst op 26/05/2008
Crew
Avatar Veter
7845
De bedoeling is inderdaad enkel eventuele tekst van de achtercover te plaatsen.

Als je bij een album bent waar geen cover staat, zie je net boven de titel: [Cover toevoegen]
Als je daar op klikt opent er normaal gezien een nieuw toevoegscherm: Stripcover toevoegen. Kies daar de afbeelding van op je computer en klik op toevoegen.
De cover moet eerst nog goedgekeurd worden door een van de moderators, en zal dan op de site verschijnen.
Geplaatst op 26/05/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/05/2008
Avatar Icarus
113
Origineel geplaatst door Veter
De bedoeling is inderdaad enkel eventuele tekst van de achtercover te plaatsen.



Jammer, ik dacht dat het de bedoeling was een soort teaser, want dat zijn de teksten op de achterkant van de strip toch. Bij deze serie, en ook een heel deel comics komt deze teaser niet voor op de achterkant, deze is voorzien van ofwel reclame of een andere cover of preview, echter de teaser is er wel aanwezig in de comic zelf, meestal op de eerste blz.

Ik zal mij voortaan beperken tot het ingeven, en enkel iets intikken als het op de achterkant van de strip - comic staat.

Een ander vraagje,
Wat als ik comics wil ingeven van verschillende volumes, vb heb captain america's vanaf volume 3 - echter deze is beeindigd, en volume 3 is gestart. Oplossen met prefixen of twee verschillende serie's??
Geplaatst op 26/05/2008 Citeren
Avatar
Icarus
Geplaatst op 26/05/2008