Onderverdeling

Surya,

Ik ben nu stilletjes aan mijn collectie aan het updaten en ben eigentlijk nog op zoek naar een feature die meer mogelijkheden kan geven aan stripINFO.be.

Nu heb je al je collectie volgens alfabet, wishlist enz... wat er volgens mij nog echt mist is een indeling volgens genre, bv:

Sci-Fi
Fantasy
Actueel
Comic
Dark-comic
enz...

Hierdoor kan je gaan kijken welke Sci-fi je nog niet hebt en lijsten trekken op bepaalde genre dat jij leuk vindt. Zo ontdek je makkelijker strips die je anders niet zou kennen. Je kan ook top 100 per genre opmaken, nou ja je hoort het al komen de mogelijkheden zijn eindeloos.

Ik hoop dat je database zoiets aankan.
Indien dit al is gevraagd in het verleden en niet mogelijk zou blijken klasseer deze dan maar vertikaal met een groot slot.
Geplaatst op 18/07/2008 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 18/07/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Wel, het toeval wil dat ik aan iets dergelijks begonnen ben dit weekend. Het invoeren is al mogelijk, maar voorlopig zien enkel de moderators dit. De bedoeling is dat aan de hand van de ingegeven trefwoorden een aantal gelijkaardige andere reeksen getoond worden in de zin van "als je deze reeks goed vond, kijk dan ook eens naar...".
Het idee is dat elk geregistreerd bezoeker trefwoorden kan ingeven, en dan zeggen welke hij al dan niet belangrijk vindt voor die reeks. Zo zal duidelijk worden welke sleutelwoorden het belangrijkste zijn voor die reeks.

Wanneer het af is, zie je het wel op de site verschijnen.
Geplaatst op 18/07/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/07/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Surya,

Ik ben nu stilletjes aan mijn collectie aan het updaten en ben eigentlijk nog op zoek naar een feature die meer mogelijkheden kan geven aan stripINFO.be.

Nu heb je al je collectie volgens alfabet, wishlist enz... wat er volgens mij nog echt mist is een indeling volgens genre, bv:

Sci-Fi
Fantasy
Actueel
Comic
Dark-comic
enz...

Hierdoor kan je gaan kijken welke Sci-fi je nog niet hebt en lijsten trekken op bepaalde genre dat jij leuk vindt. Zo ontdek je makkelijker strips die je anders niet zou kennen. Je kan ook top 100 per genre opmaken, nou ja je hoort het al komen de mogelijkheden zijn eindeloos.

Ik hoop dat je database zoiets aankan.
Indien dit al is gevraagd in het verleden en niet mogelijk zou blijken klasseer deze dan maar vertikaal met een groot slot.


Jaja Surya je waslijst verkleint niet :D :D
Geplaatst op 18/07/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 18/07/2008
Knap, kan het niet laten van de volgende uitdrukking te gebruiken:

"Great minds think alike"

We zien het wel verschijnen.
Geplaatst op 18/07/2008 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 18/07/2008
Avatar Herbert
1105
Origineel geplaatst door Surya
De bedoeling is dat aan de hand van de ingegeven trefwoorden een aantal gelijkaardige andere reeksen getoond worden in de zin van "als je deze reeks goed vond, kijk dan ook eens naar...".


Schitterend !

Dat was zowat het belangrijkste dat ik (en naast mij vast nog vele andere gebruikers) nog miste op stripinfo.be

We zijn alweer "in blijde verwachting" ... :]
Geplaatst op 19/07/2008 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 19/07/2008