Stripwinkels

op de site staat aan de linkerkant een lijst met hetvolgende:

Home Strips Auteurs Uitgevers Recensies Aangekondigd Sitenieuws Lijstjes Links Forum

Is het een idee om hier ook "stripwinkel" aan toe te voegen. Misschien een lijst met alle winkels met adressen erbij. Zorgen dat je kan sorteren op land/plaats ofzo.

als voorbeeld:
[code]http://www.strips-tekoop.nl/stripwinkels.html[/code]

alleen die site is volgens mij niet up-to-date meer. Sommige bestaan niet meer.

en dan misschien ook een beoordelingssysteem voor de winkels toevoegen.
als voorbeeld
[code]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/winkel?readform&pcode=~kabel&prodid=&siteid=E520F592B815DACDC1256F66002D1C26[/code]
en dan met reacties van kopers erbij.


misschien is het idee al is geopperd, maar ik kon zo nergens een lijst vinden.
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
Master_B
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar Veter
7845
:)

Kijk eens bij Links
Onder het submenu Categorieën staan dan Online winkels, Winkels in België, Winkels in Nederland

Als ze een site hebben, kan je er trouwens ook zelf toevoegen.
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 24/07/2008
hoi Veter. ik had inderdaad al bij links gekeken... maar dat is toch wat anders als ik bedoelde. Hier heb je niet een overzicht van plaatsen waar een stripwinkel is. Dan zou ik eerst alle links moeten aanklikken voor ik een overzicht zie.

voorbeeld: Als ik een dagje naar amsterdam ga wil ik in 1 oog opslag kunnen zien welke stripwinkels er zitten, wat het aanbod is, en of de winkel een beetje goed is.
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
Master_B
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Master_B
hoi Veter. ik had inderdaad al bij links gekeken... maar dat is toch wat anders als ik bedoelde. Hier heb je niet een overzicht van plaatsen waar een stripwinkel is. Dan zou ik eerst alle links moeten aanklikken voor ik een overzicht zie.

voorbeeld: Als ik een dagje naar amsterdam ga wil ik in 1 oog opslag kunnen zien welke stripwinkels er zitten, wat het aanbod is, en of de winkel een beetje goed is.


Jah, een klassement op naam is niet zo practisch. Ik snap waar je naartoe wilt Master, en ik volg je in je bemerking. Had dit wel zo geweest had T.I.A. de thread niet moeten openen om een stripwinkel in Brussel te vinden, want dan had hij die zo van Stripinfo kunnen plukken.
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Ik zet het op de planning voor ooit eens :)
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Dit is eigenlijk een heel goede bemerking, overlaatst ging ik op weekend naar Utrecht en heb ik wel even moeten googelen... :(

Het zou inderdaad wel makkelijker zijn moest dat via m'n favoriete site lukken, maar ik denk dat Surya alreeds verdrinkt in het werk! 8o

Het zou toch een heel +. voor deze site zijn!!! :D :D :D
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Master_B
hoi Veter. ik had inderdaad al bij links gekeken... maar dat is toch wat anders als ik bedoelde. Hier heb je niet een overzicht van plaatsen waar een stripwinkel is. Dan zou ik eerst alle links moeten aanklikken voor ik een overzicht zie.

voorbeeld: Als ik een dagje naar amsterdam ga wil ik in 1 oog opslag kunnen zien welke stripwinkels er zitten, wat het aanbod is, en of de winkel een beetje goed is.


Jah, een klassement op naam is niet zo practisch. Ik snap waar je naartoe wilt Master, en ik volg je in je bemerking. Had dit wel zo geweest had T.I.A. de thread niet moeten openen om een stripwinkel in Brussel te vinden, want dan had hij die zo van Stripinfo kunnen plukken.


idd ;)

mocht alles al perfect zijn en we niet meer moeten zoeken...

waar is de lol dan :D
Geplaatst op 24/07/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 24/07/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Op zich is het niet zoveel werk, dus kan ik het wel vrij binnenkort doen.
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Surya
Op zich is het niet zoveel werk, dus kan ik het wel vrij binnenkort doen.


:D
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Daar moet nog een kleine toevoeging bij: "hoop ik"
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Surya
Daar moet nog een kleine toevoeging bij: "hoop ik"


Voila, nu hoor ik je praten, zie. ;)
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 25/07/2008
@stripofiel: precies wat ik bedoel, ps. wel leuke stripwinkels in utrecht he... vooral blunder en piet snot :D.

@surya: Mooi dat het zo goed ontvangen wordt. mocht je input nodig hebben dan hoor ik het wel. ik zal je nog wel even een pm doen met een lijstje van winkels waar ik ben geweest. (ik krijg helaas geen tabelvorm, dus het is misschien even puzzelen voor je).
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
Master_B
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar Surya
13273
Ik maak wel een toevoegmogelijkheid hoor :)
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Spijtig genoeg was er iemand mee die mij tegenhield, maar eigenlijk mag ik niet klagen... :]
Heb in 3-tal zaken ongeveer 200 euro's opgedaan, was wel een duur weekend-tje!!! 8o

Vooral in (kweet de naam niet meer - ergens op een hoek aan het water) was het heel leuk vertoeven... :))

Hoop dat er een link bestaat tegen de tijd dat we nog eens op weekend gaan, vrouwtje gaat eind augustus naar Parijs & ze zegt dat ze een aantal beeldjes van $trips meebrengen zal? ?(
Cross my fingers... :D :D :D
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 25/07/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Is dit geen mooi voorbeeld: http://www.stripster.nl/cgi-bin/link/2frames.pl?http://www.stripster.nl/Service/winkels/_belgie.htm ?(

Spijtig dat het niet overzichtelijk is!!! TIP-TIP :P
Geplaatst op 25/07/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 25/07/2008