Vakantiealbums Brabant Stripmagazine

Avatar prick
133
Ik ben aan het uitzoeken welke vakantie albums er door Brabant Stripmagazine zijn uitgegeven. Dat doen ze elk jaar rond deze tijd namelijk :). Nu is bij het laatst uitgegeven nr. het vakantiealbum aan de "gewone" reeks toegevoegd met als nr. 159a. Maar de eerder verschenen vakantiealbums zijn niet gemakkelijk terug te vinden: ze zijn vermeld in de reeks waar het oorspronkelijke verhaal thuis hoort. Maar nu lukt het me niet om ze te vinden ;( Ik weet namelijk niet welke titels/stripfiguren deze vakantiealbums zijn!!
Ligt dat nu aan mij..... ?(

Is het niet handig/mogelijk om ze als aparte reeks onder te brengen onder de naam "Brabant Stripmagazine vakantiealbums" of onder het bij behorend reguliere nr. met als toevoeging "a" (net zoals met de laatste is gebeurd)
Geplaatst op 03/08/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 03/08/2008
Avatar prick
133
Laat maar, ik ben er al achter hoe ik de nr.'s van de vakantiealbums kan vinden. Alleen is het, denk ik, onjuist dat het vakantie-cadeautje van dit jaar anders wordt gerubriceerd dan de eerdere exemplaren. Of ben ik nu aan het muggeziften....
Geplaatst op 03/08/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 03/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1519
Nee hoor, dit is geen muggenzifterij. Alles zou gelijkluidend afgehandeld moeten worden om het overzicht zo duidelijk mogelijk te houden.
En opbouwende kritiek horen wij graag. Dat helpt ons de database zo goed mogelijk in te richten. En er word ook nog naar geluisterd:

http://www.stripinfo.be/lijst.php?sort=collectienr&collectie=775

is het zo beter?
Geplaatst op 03/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 03/08/2008
Avatar prick
133
Netjes :]
Geplaatst op 03/08/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 03/08/2008