Invoer over het hoofd gezien?

Van "Sex in comics" heb ik ook deel 2 ingevoerd, compleet met cover.

Is die over het hoofd gezien?
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 19/08/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Er stond geen deel 2, wel 2x deel 1, 2x zonder cover...
Trouwens vandaag weer een massa dubbele bij je invoer, eentje zelfs 4x! :rolleyes:
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/08/2008
Merkwaardig,

Om welke strip gaat het die 4x? Kan ik het eens nagaan.
Deel 2 zal ik direct compleet met cover invoeren. Maar ik weet toch vrij zeker dat ik hem juist heb ingevoerd.

In ieder geval wil ik hierbij nog eens benadrukken, dat ons meningsverschil niet persoonlijk is bedoeld.
Je bent altijd erg hulpvaardig en ik begrijp wel dat je geïrriteerd raakt als mensen fouten maken.

Maar ik zal ook weer eens de andere kant van de medaille laten zien. Ik zag bij de verzameling van een van de leden een leuk boekje: "The Cartoon Guide to Physics".
Ik vond dit zo'n leuke strip, dat ik onmiddellijk het net heb afgespeurd naar de complete serie.
Na zo'n 2 uur werk om alles netjes te rubriceren en de covers te verzamelen, kon ik natuurlijk niet de uitgever invoeren. Bij de 2e invoer 2 uur gewacht. En ziedaar een moderator had al mijn werk nog eens dunnetjes overgedaan en bijna alles wat ik verzameld had zelf op de site gezet.

Dat noem ik nou inefficiënt. Twee uur werk van hem of van mij voor niks! En dat allemaal omdat ik netjes wacht tot de uitgever verschijnt. Bovendien weet ik nu al zeker dat niet alle uitgaven bij dezelfde uitgever zijn verschenen.

Maar goed ik blijf mijn best beteren en wat mij betreft no hard feelings!!:)
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 19/08/2008
Avatar Veto
25
Ook ik heb enkele dagen geleden een tweetal titels (in het Frans) ingevoerd van strips van Arno (Kriegsspiel, La croisée des chemins), voorzien van de cover en alle gegevens.
Toch zie ik ze nog niet op Stripinfo... Vreemd want normaal ben ik altijd aangenaam verrast over de snelheid waarmee nieuw ingevoerde strips online komen. Of ligt dat aan mij ? Ben ik misschien iets vergeten toe te voegen?
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Veto
Geplaatst op 19/08/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Origineel geplaatst door Veto
Ook ik heb enkele dagen geleden een tweetal titels (in het Frans) ingevoerd van strips van Arno (Kriegsspiel, La croisée des chemins), voorzien van de cover en alle gegevens.
Toch zie ik ze nog niet op Stripinfo... Vreemd want normaal ben ik altijd aangenaam verrast over de snelheid waarmee nieuw ingevoerde strips online komen. Of ligt dat aan mij ? Ben ik misschien iets vergeten toe te voegen?


?(

Zijn het niet deze:

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=56836
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=56989
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/08/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Merkwaardig,

Om welke strip gaat het die 4x? Kan ik het eens nagaan.
Deel 2 zal ik direct compleet met cover invoeren. Maar ik weet toch vrij zeker dat ik hem juist heb ingevoerd.

In ieder geval wil ik hierbij nog eens benadrukken, dat ons meningsverschil niet persoonlijk is bedoeld.
Je bent altijd erg hulpvaardig en ik begrijp wel dat je geïrriteerd raakt als mensen fouten maken.

Maar ik zal ook weer eens de andere kant van de medaille laten zien. Ik zag bij de verzameling van een van de leden een leuk boekje: "The Cartoon Guide to Physics".
Ik vond dit zo'n leuke strip, dat ik onmiddellijk het net heb afgespeurd naar de complete serie.
Na zo'n 2 uur werk om alles netjes te rubriceren en de covers te verzamelen, kon ik natuurlijk niet de uitgever invoeren. Bij de 2e invoer 2 uur gewacht. En ziedaar een moderator had al mijn werk nog eens dunnetjes overgedaan en bijna alles wat ik verzameld had zelf op de site gezet.

Dat noem ik nou inefficiënt. Twee uur werk van hem of van mij voor niks! En dat allemaal omdat ik netjes wacht tot de uitgever verschijnt. Bovendien weet ik nu al zeker dat niet alle uitgaven bij dezelfde uitgever zijn verschenen.

Maar goed ik blijf mijn best beteren en wat mij betreft no hard feelings!!:)


Ik hou me niet bezig met je fouten bij te houden, maar in het lijstje van nieuwe strips herkende ik hem toch. Het ging om deze

Je had bij die Cartoon Guides een aantal andere albums gezet die daar niet thuishoorden. Ik ben dan inderdaad zelf op zoek gegaan naar de juiste albums. En op die manier "je werk nog eens dunnetjes overgedaan". Tja...
Misschien uitgeverij aanvragen op het forum?

En voor de goede orde: ik ben nog nooit geïrriteerd geraakt omdat mensen fouten maken! Ik weet zelf goed genoeg hoe snel een fout gemaakt is.
Wat me kan irriteren is als ik onterecht wordt aangevallen. En jouw vrije interpretatie van mijn gevoelens kan me ook niet bepaald charmeren. Maar of het me irriteert...?? Ra ra ra
Geplaatst op 19/08/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/08/2008