Cover

Crew
Avatar T.I.A
3656
Zijn dat altijd dezelfde cover ?
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1519
Dat maakt het juist zo leuk. Van de buitenkant is het net Russisch Roulette: je weet nooit wat er komen gaat.
Je hebt hier niets aan een visueel geheugen dat de covers kan onderscheiden.
Elke keer als je zo'n ding tegenkomt moet je eerst goed kijken wat er in zit en dan goed controleren of je die combinatie al dan niet reeds hebt.
Beslist iets dat je met lijstjes moet doen en niet alleen met het geheugen.... :)

[EDIT] Oh ja, deze 68 titels staan wel in volgorde hoor. Gesorteerd op het 24xx-nummer, behalve de eerste waar er geen 24xx in zit....
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Origineel geplaatst door cuppenh
Oh ja, deze 68 titels staan wel in volgorde hoor. Gesorteerd op het 24xx-nummer, behalve de eerste waar er geen 24xx in zit....


Eh... ClassicsSurfer gaf vandaag een correctie door. 1ste deel had blijkbaar wel een andere cover, en hij gaf een andere inhoud (wel een 24xx). Ik heb daar aanpassingen gedaan, maar had dat waarschijnlijk beter aan jou overgelaten... :(

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=58412
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1519
Geeft niks. Allemaal dezelfde covers maakt iedereen gek. ;)

Dat "deel 1" stickertje kan origineel van de uitgeverij opgeplakt zijn, kan ook van een of andere verzamelaar afkomstig zijn? Het is in ieder geval op een willekeurig album gebeurd, of het echt 100% deel 1 is zullen we nu mogelijk nooit meer weten.
(Mogelijk dat het op meer albums geplakt is, zodat we ook meerdere nummers een kunnen hebben?!)
Het staat nu op de eerste plaats - staat daar goed. Ik heb het even nagekeken, maar ook deze was nieuw. Ik heb dus de vorige eerste weer opnieuw ingevoerd als nummer 69.

Dat maakt het het meest complete overzicht wat ik tot nu toe gezien heb.
(Volgens mij bestaan er geen dubbele albums, alles wat ik gezien heb tot heden heeft elke keer weer een afwijkende inhoud??)
Dan is de koop-strategie ook simpel: als je er een ziet, dan is het er een die je nog niet in je bezit hebt??

:)

Slotsom: dit zijn geconstateerde inhouden, mochten er albums komen met andere inhouden zijn dit altijd toevoegingen op deze lijst, geen correcties op bestaande nummers.
:D

[EDIT] Er schijnen ook nog albums te zijn met een sticker "Deel 2" en "Deel 3" en "Deel 4" : ook hiervoor geldt dat het willekeurige albums zijn met verschillende inhouden.

Btw, bij het opzoeken van bovenstaand detail heb ik er weer twee gevonden en ook maar meteen toegevoegd. We staan al op 71. (Volgens onofficiële bron zou het aantal uitgaven wel eens rond of ruim boven de 200 kunnen liggen!) :P
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar Veter
7841
Ongelooflijk opzoekings- en verzamelwerk!
Ik probeer je conclusie te onthouden. Of nog beter, ik blijf er in het vervolg af! :)
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/08/2008