Versneld kunnen invoeren

Ik heb me zojuist aangemeld en probeer mijn collectie in te voeren. Een hele klus als je e.e.a. hebt. Wat ik nu graag zou zien is dat je per reeks in een lijst kan aanvinken wat je hebt want nu moet ik per album het nodige aanklikken (in bezit, gelezen, opslaan en volgende album).

De suggestie die hier een beetje bijhoort is ook de collectie te tonen in een lijst want nu heb ik veel schermen terwijl ik liever een tabel zou zien. Ik begrijp dat de huidige weergave ook zeker handig is maar een meer gecomprimeerde weergave zou veel toevoegen.

Verder wil ik niet alleen betweterig zijn maar ben ik zeer te spreken over de site en de aanwezige collecties dus zie het ook vooral opbouwend. ;)
Geplaatst op 27/08/2008 Citeren
Avatar
daankloet
Geplaatst op 27/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1519
Origineel geplaatst door daankloet
Ik heb me zojuist aangemeld en probeer mijn collectie in te voeren. Een hele klus als je e.e.a. hebt.


Ja, dat dacht ik ook toen ik begin mei deze database vond en besloot die uit te kiezen om mijn verzameling in te voeren. Ben nu circa vijf maanden bezig om dit mondjesmaat en tussen alle andere bezigheden ook te doen. De mooiste momenten zijn altijd weer die, als je iets in bezit hebt dat nog niet in de database zit - dan kun je ze lekker toevoegen.

Fijn, dat je ook mee wilt doen met ons. Welkom!
Geplaatst op 27/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 27/08/2008
Avatar ignoramus
602
Origineel geplaatst door daankloet
I
De suggestie die hier een beetje bijhoort is ook de collectie te tonen in een lijst want nu heb ik veel schermen terwijl ik liever een tabel zou zien.


Als je je eigen collectie in een tabel wilt, dan kan je eens kijken langs "printbare lijst". Mits wat gegoochel krijg ik zo toch mijn collectie redelijk overzichtelijk in een xls 8)
Geplaatst op 27/08/2008 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 27/08/2008
Crew
Avatar Surya
13272
Er staat heel veel op de planning voor het collectiebeheer, nu nog tijd vinden om het allemaal te implementeren!
Geplaatst op 27/08/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/08/2008
Origineel geplaatst door Surya
Er staat heel veel op de planning voor het collectiebeheer, nu nog tijd vinden om het allemaal te implementeren!


Begrijp ik ook wel. Nogmaals mijn waardering voor hetgeen er nu al is!
Geplaatst op 27/08/2008 Citeren
Avatar
daankloet
Geplaatst op 27/08/2008
vraagje, ook ik ben nieuw en ben dus men collectie aan het invoeren.
Is er optie om ineens een reeks toe te voegen, of bv. aan te vinken welke van die reeks je hebt en dan op te slaan? Eén voor één de strip toevoegen is redelijk veel werk :)
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
Elmoronico
Geplaatst op 13/10/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Elmoronico
vraagje, ook ik ben nieuw en ben dus men collectie aan het invoeren.
Is er optie om ineens een reeks toe te voegen, of bv. aan te vinken welke van die reeks je hebt en dan op te slaan? Eén voor één de strip toevoegen is redelijk veel werk :)


Oh het plezier dat je met je hobby bezig bent... :D
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 13/10/2008
Crew
Avatar Surya
13272
Origineel geplaatst door Elmoronico
vraagje, ook ik ben nieuw en ben dus men collectie aan het invoeren.
Is er optie om ineens een reeks toe te voegen, of bv. aan te vinken welke van die reeks je hebt en dan op te slaan? Eén voor één de strip toevoegen is redelijk veel werk :)

Momenteel nog niet, sorry.
Geplaatst op 14/10/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/10/2008
Momenteel nog niet, sorry.


allright, toch bedankt voor de snelle respons

Oh het plezier dat je met je hobby bezig bent...


data-verwerking bedoel je? :P
Geplaatst op 14/10/2008 Citeren
Avatar
Elmoronico
Geplaatst op 14/10/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
data-verwerking bedoel je?


nee, het aanduiden van je collectie :P
Geplaatst op 15/10/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 15/10/2008