WalterEll / Killroy was here

Op www.walterell.be kan men de redelijk onbekende reeks " Killroy was here " vinden die van eigen bodem is.
Heb deze uitgever ( onder eigen naam ) bezig gezien op de beurs te Hasselt en op de volgende beurs in Heist-op-den- Berg ga ik zijn werk zeker kopen. ( in Hasselt was ik al failliet, daarmee )

Als je hem al gezien hebt, kan je moeilijk zeggen dat we jeugdige striptekenaars/ scenaristen moeten steunen, maar eerder talent dat door de jaren heen beter is geworden.

Zeker de moeite waard om eens op de site te kijken.
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 13/10/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Zowat de enige tekenaar waar je steeds zeker kan van zijn dat hij op ELKE stripbeurs aanwezig zal zijn!
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/10/2008
Avatar voske44
364
Heb hem gezien en mee gepraat in hasselt heb het Derde deel gekocht hij raadde het me aan om mee te beginnen, een vrij sympathieke man die veel uitleg geeft als je om iets vraagt :D :D

het strip vond ik vrij goed niet het beste maar ik zal zeker de reeks volgen :D :D
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 13/10/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Belangrijk om te weten, vraag het hem maar: omdat alles duidelijk zou zijn moet je beginnen met deel 3. 8o
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 13/10/2008
Avatar voske44
364
Origineel geplaatst door voske44
Heb hem gezien en mee gepraat in hasselt heb het Derde deel gekocht hij raadde het me aan om mee te beginnen een vrij sympathieke man die veel uitleg geeft als je om iets vraagt :D :D

het strip vond ik vrij goed niet het beste maar ik zal zeker de reeks volgen :D :D
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
voske44
Geplaatst op 13/10/2008
Origineel geplaatst door Surya
Zowat de enige tekenaar waar je steeds zeker kan van zijn dat hij op ELKE stripbeurs aanwezig zal zijn!


Ja, je moet er iets voor doen, had voorheen nog nooit van hem gehoord.
Als ik dan bv. over Figaro lees, die strip wordt er met de lepel ingebracht, sineersessie hier, dan één daar, bespreking hier, ... ; spijtig dat niet allen wat reclame krijgen.

Onlangs de vraag gekregen hier op het forum ivm de actie van de Morgen, wel strips zoals Killroy of andere redelijk onbekende namen zouden in zulke acties moeten gepromoot worden, niet zozeer de gevestigde waarden.
Geplaatst op 13/10/2008 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 13/10/2008
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door Centauri167
Ja, je moet er iets voor doen, had voorheen nog nooit van hem gehoord.
Als ik dan bv. over Figaro lees, die strip wordt er met de lepel ingebracht, sineersessie hier, dan één daar, bespreking hier, ... ; spijtig dat niet allen wat reclame krijgen.

Tja, de ene zit bij een uitgever met veel geld, de andere doet het allemaal zelf...
Geplaatst op 14/10/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/10/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Als ik dan bv. over Figaro lees, die strip wordt er met de lepel ingebracht, signeersessie hier, dan één daar, bespreking hier, ... ; spijtig dat niet allen wat reclame krijgen.


Kijk dan eens hier!!! ;)
:D
Geplaatst op 21/10/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 21/10/2008
Als je ze nu al gratis moet weggeven om er van af te raken, ...
Heb er vorige week ook eens ingebladerd, echt gene vette. Dan nog liever een Kiekeboe dan een fake-volwassen versie ervan.
Geplaatst op 23/10/2008 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 23/10/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Centauri167
Als je ze nu al gratis moet weggeven om er van af te raken, ...
Heb er vorige week ook eens ingebladerd, echt gene vette. Dan nog liever een Kiekeboe dan een fake-volwassen versie ervan.


"liever een kiekeboe" ik vindt da nog wel ne keer plezant vo te lezen ook urbanusken, sus en wis en jommeken moet eens kunnen...
Hoor het al Figaro zal ik me maar niet aanschaffen... :D was dat niet van plan ook zenne
Geplaatst op 23/10/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 23/10/2008