mogelijkheid van invoer alleen in eigen collectie

Avatar prick
133
Ik heb nog al eens een verschil van mening betreffende wel/niet terechte aanvullingen van de stripcollectie op deze site. En uiteraard is het de moderator die daar het laatste woord over heeft :evil:
Maar kan er geen mogelijkheid worden ingebouwd om die "omstreden" aanvullingen alsnog in mijn eigen collectie op de site in te voeren? Nu moet ik "knarsetandend" :baby: de uitzonderingen apart leggen en kan ik voor mijn gevoel nog geen sluitende verzameling beheren.... :(
Geplaatst op 29/12/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 29/12/2008
Uitzonderingen vallen natuurlijk moeilijk te programmeren...

Wat was precies het geschil want op het eerste zicht vind ik hierover weinig terug met de zoek-functie van het forum. Gaat het over het toevoegen van backcovers van strips?
Geplaatst op 29/12/2008 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 29/12/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
"omstreden" aanvullingen alsnog in mijn eigen collectie op de site in te voeren? Nu moet ik "knarsetandend" de uitzonderingen apart leggen en kan ik voor mijn gevoel nog geen sluitende verzameling beheren....


Wat je wel kan doen is de afwijkingen/persoonlijke noot/enige info plaatsen bij Opmerkingen per album...

;)
Geplaatst op 30/12/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 30/12/2008
Avatar prick
133
Wat was precies het geschil want op het eerste zicht vind ik hierover weinig terug met de zoek-functie van het forum. Gaat het over het toevoegen van backcovers van strips?


Nee, ik heb enkele keren tvergeefs een strip-item willen toevoegen, zie bijv. de discussie
Wij lezen met Suske en Wiske

En er zijn nog enkele andere items die niet zijn verwerkt, waarschijnlijk omdat ze niet (geheel) voldoen aan de definitie "stripalbum" .
Probleem is altijd: waar leg je de grens?
En: hoe consequent hou je je aan de regels...de ene keer is iets geen strip, de andere keer weer wel 8o

Maar nogmaals: ik ben niet degene die dat mag bepalen. Ik zou het echter wel voor mijn eigen collectie willen.... X(
Geplaatst op 30/12/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 30/12/2008
Avatar prick
133
Origineel geplaatst door T.I.A
"omstreden" aanvullingen alsnog in mijn eigen collectie op de site in te voeren? Nu moet ik "knarsetandend" de uitzonderingen apart leggen en kan ik voor mijn gevoel nog geen sluitende verzameling beheren....


Wat je wel kan doen is de afwijkingen/persoonlijke noot/enige info plaatsen bij Opmerkingen per album...

;)


Dat doe ik ook al, maar het gaat om items die helemaal niet in de collectie voorkomen, en waar dus geen opmerking over gemaakt kan worden :(
Geplaatst op 30/12/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 30/12/2008
Avatar Voske
248
Begrijpelijk dat je dit wilt, maar vermoedelijk is dat IT technisch wat lastiger te realiseren.
Nu is er 1 grote database waar gebruikers middels vinkjes hun eigen collectie kunnen bijhouden. Indien individuele gebruikers ook nog eigen zaken zouden willen bijhouden, dan zal er per user waarschijnlijk een eigen database(tabel) gecreeerd moeten worden.

Kortom, het brengt veel werk mee, maakt zaken op IT vlak complexer en waarschijnlijk zal het slechts voor een klein gezelschap meerwaarde creeeren.
Geplaatst op 30/12/2008 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 30/12/2008
Avatar prick
133
Origineel geplaatst door Voske
Kortom, het brengt veel werk mee, maakt zaken op IT vlak complexer en waarschijnlijk zal het slechts voor een klein gezelschap meerwaarde creeeren.



hmmmm....Dat het lastig/complex is, kan ik me voorstellen.
Dat het slechts voor weinigen een meerwaarde zal hebben, durf ik te betwijfelen :rolleyes:
Geplaatst op 30/12/2008 Citeren
Avatar
prick
Geplaatst op 30/12/2008
Crew
Avatar Surya
13272
Origineel geplaatst door Voske
Begrijpelijk dat je dit wilt, maar vermoedelijk is dat IT technisch wat lastiger te realiseren.
Nu is er 1 grote database waar gebruikers middels vinkjes hun eigen collectie kunnen bijhouden. Indien individuele gebruikers ook nog eigen zaken zouden willen bijhouden, dan zal er per user waarschijnlijk een eigen database(tabel) gecreeerd moeten worden.

Kortom, het brengt veel werk mee, maakt zaken op IT vlak complexer en waarschijnlijk zal het slechts voor een klein gezelschap meerwaarde creeeren.

Makkelijk als andere personen het even netjes verwoorden.
Geplaatst op 31/12/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 31/12/2008