Ongedaan maken laatste stap bij toevoegen strip/reeks

Als je een nieuwe strip wilt toevoegen, dan moet je voor de auteurs selecteren uit de dropdowns. Soms gebeurt het me wel eens dat ik de verkeerde functie heb aangeklikt (bv. tekentechnische hulp die onder tekeningen staat), maar dat pas heb gemerkt nadat de auteur al was toegevoegd. Probleem is dan dat je dat niet ongedaan kan maken: je kan niet een stap terug en je kan geen foutieve keuzes verwijderen. Je moet dan helemaal opnieuw beginnen met het toevoegen van de strip.

Ook lastig is het als je pas nadat je alle gegevens van de strip hebt ingevuld, je dan pas opmerkt dat een bepaalde auteur nog niet is opgenomen in de lijst. Je moet dan eerst de auteur gaan toevoegen in de lijst en dan weer helemaal opnieuw beginnen moet het toevoegen van de strip.
Geplaatst op 16/04/2006 Citeren
Avatar
Galatea
Geplaatst op 16/04/2006
Crew
Avatar Surya
13269
Ik zal morgen voor een delete knopje zorgen voor reeds toegevoegde auteurs.

Wat het te laat ontdekken betreft: vul dan de functie juist in en plaats in opmerking de juiste auteurs naam, dan zet ik het wel recht. Het is niet nodig de hele strip daarvoor opnieuw in te geven, voeg desnoods een foutieve auteur toe met denodige rechtzettingen in het opmerkingsvak dan corrigeer ik alles waar je je in vergiste. Geen probleem. Ik kan immers niet goed zien welke van de 2 je correct ingegeven hebt en ik moet het dan toch nog gaan uitzoeken.
Geplaatst op 16/04/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/04/2006
Crew
Avatar Surya
13269
Ik heb nu dus een knop "verwijderen" toegevoegd waarmee verkeerdelijk toegevoegde auteurs meteen weer verwijderd kunnen worden. Alle andere dingen blijven zoals ze waren.
Geplaatst op 28/04/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2006