Nieuw op het forum

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum ;)
Ik ga onder de nickname stallion zoals je kan zien.
Ik ben eens aan het rondneuzen en het bevalt me wel. :P

Groetjes aan allen...
Geplaatst op 13/03/2009 Citeren
Avatar
stallion
Geplaatst op 13/03/2009
Crew
Avatar Veter
7844
Welkom Stallion!
We zijn blij dat het je bevalt!
Geplaatst op 13/03/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/03/2009
Avatar mi-jah
1739
En je zult zien dat je hier vaker gaat zijn dan je waarschijnlijk gepland had... ;) :D
Geplaatst op 13/03/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 13/03/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door stallion
Hoi, ik ben nieuw hier op het forum ;)
Ik ga onder de nickname stallion zoals je kan zien.
Ik ben eens aan het rondneuzen en het bevalt me wel. :P

Groetjes aan allen...



Iets zegt me dat ik je ken... ;) collega :P
Geplaatst op 13/03/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 13/03/2009
Je vermoeden blijkt te kloppen. ;)


Iets zegt me dat ik je ken... ;) collega :P
Geplaatst op 14/03/2009 Citeren
Avatar
stallion
Geplaatst op 14/03/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Dat gebeurt niet zo vaak, dat iemand nieuw zichzelf hier komt voorstellen. De meeste nieuwe gebruikers zijn er gewoon ineens :) Welkom dus!.
Geplaatst op 14/03/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/03/2009
Veel plezier!
Geplaatst op 14/03/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 14/03/2009
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Dat gebeurt niet zo vaak, dat iemand nieuw zichzelf hier komt voorstellen. De meeste nieuwe gebruikers zijn er gewoon ineens :) Welkom dus!.

Maar wel mooi dat de vaste gebruikers ook zo relaxed reageren! :)
Hier niet van dat flauwe neerkijken op "newbies"-gedoe!
Vind ik nog steeds één van de beste dingen aan deze site! http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 15/03/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 15/03/2009
Crew
Avatar Surya
13272
We zijn tot op heden ook gevrijwaard van trolls en flame wars, en dat wil ik ook graag zo houden :)
Geplaatst op 15/03/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/03/2009
Bedankt allen voor de hartelijke ontvangst hier :)
@ Surya, maak je geen zorgen hoor, ik weet mij te gedragen :D

Groetjes en verder veel suc6 met het forum
Geplaatst op 15/03/2009 Citeren
Avatar
stallion
Geplaatst op 15/03/2009
Origineel geplaatst door stallion
Surya, maak je geen zorgen hoor, ik weet mij te gedragen


Heerlijk toch, zulke beschaafde lieden. Dubbel welkom.
Geplaatst op 15/03/2009 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 15/03/2009
Avatar spock
3030
Yep, welkom stallion.










euhm surya, wat zijn trolls en flame wars ? ?(
Geplaatst op 16/03/2009 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/03/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
euhm syria, wat zijn trolls en flame wars ?


Spyware zeker ?( vervormt de schrijfwijze, bij u is het al bezig syria :D :D :D
Straks is er dan oorlog en vliegt de boel in brand... :D
Geplaatst op 16/03/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 16/03/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Trolls zijn mensen die op forums komen met als belangrijkste doel (al dan niet bewust) ruzie te stoken. Het gevolg zijn flame wars, waarbij 2 groepen gebruikers met steeds verder gaande argumenten een welles/nietes oorlog voeren over dingen die er eigenlijk niet toe doen. Het verpest vaak de sfeer op de sites, en het is dus helemaal niet gewenst :)
Geplaatst op 16/03/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 16/03/2009
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Surya
Trolls zijn mensen die op forums komen met als belangrijkste doel (al dan niet bewust) ruzie te stoken. Het gevolg zijn flame wars, waarbij 2 groepen gebruikers met steeds verder gaande argumenten een welles/nietes oorlog voeren over dingen die er eigenlijk niet toe doen. Het verpest vaak de sfeer op de sites, en het is dus helemaal niet gewenst :)


Die zijn inderdaad niet gewenst.
Maar ik heb al op vier stripsforums gepost (nu nog slechts op twee), en blijkbaar zijn striplezers vredelievende mensen, want ik ben dat op stripforums nog niet tegengekomen, die flame wars.
Geplaatst op 16/03/2009 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 16/03/2009
Avatar Deecee1
1350
Vooral nieuwe, jonge dames die graag strippen ... ik bedoel strips lezen ... zijn welkom. Er fysiek goed uitzien is een pluspunt. 8) ....

http://1.bp.blogspot.com/_NFsBRP0YF9M/Re9qmCQjDFI/AAAAAAAAACU/8frC8K6AT3o/s400/Playhouse%2BComix%2B80.jpg
Geplaatst op 17/03/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 17/03/2009
:D Ben nieuw, maar geen jonge dame :P
Eerder kalende veertiger in de penopauze :tongue:
Ik moet je dus teleurstellen ;)

Origineel geplaatst door Deecee1
Vooral nieuwe, jonge dames die graag strippen ... ik bedoel strips lezen ... zijn welkom. Er fysiek goed uitzien is een pluspunt. 8) ....
Geplaatst op 17/03/2009 Citeren
Avatar
stallion
Geplaatst op 17/03/2009
Vooral nieuwe, jonge dames die graag strippen ... ik bedoel strips lezen ... zijn welkom. Er fysiek goed uitzien is een pluspunt.


Misschien moeten we eens een mannelijke versie van dit topic openen?
Geplaatst op 18/03/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 18/03/2009
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door spock
Origineel geplaatst door Surya
Trolls zijn mensen die op forums komen met als belangrijkste doel (al dan niet bewust) ruzie te stoken. Het gevolg zijn flame wars, waarbij 2 groepen gebruikers met steeds verder gaande argumenten een welles/nietes oorlog voeren over dingen die er eigenlijk niet toe doen. Het verpest vaak de sfeer op de sites, en het is dus helemaal niet gewenst :)


Die zijn inderdaad niet gewenst.
Maar ik heb al op vier stripsforums gepost (nu nog slechts op twee), en blijkbaar zijn striplezers vredelievende mensen, want ik ben dat op stripforums nog niet tegengekomen, die flame wars.


Gelukkig blijft dit forum ook gespaard van de intelectualisten (!) en de zichzelf alternatief vindende medemens, die op de 'reep' soms de boel verzieken met hun onverdraagzaamheid en hun vooroordelen. :P ;)

Want die heb je wel, ook onder de striplezers. 8)

zucht. dit even terzijde, al stoom afblazend, net voor het weekend (nu ja, net ? ... )


edit : oja : goed weekend ! :D
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
't is inderdaad soms "ambiance" op de 'reep'...
en zeker als den detectief zich komt bemoeien...

'n goe weekend ! :D
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar fluiten
7764
Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :D

Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:

anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.

En dan heb je inderdaad nog die "intellectuelen" en "alternatieven" die zich "kenner" noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.

Voila, dat ei ben ik ook weer kwijt.

Edit: ook een prettig weekend. ;)
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
Oeps... nog iets vergeten...

Welkom op stripinfo.be stallion ! ;)
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Project_Z
Oeps... nog iets vergeten...

Welkom op stripinfo.be stallion ! ;)


Oeps, inderdaad. Welkom Stallion. :O
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Origineel geplaatst door fluiten
Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :D

Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/03/2009
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door fluiten
Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :D

Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:

anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.

En dan heb je inderdaad nog die "intellectuelen" en "alternatieven" die zich "kenner" noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen.

Voila, dat ei ben ik ook weer kwijt.

Edit: ook een prettig weekend. ;)


?(

https://www.boekenwebsite.nl/files/imagecache/detail/files/24430.jpg
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 20/03/2009
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door fluiten
Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :D

Ah? Het is nu meer dan anderhalf jaar geleden dat ik stopte het te frequenteren (uit tijdsgebrek), en toen was het best nog springlevend. Is het zo veranderd?

Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Als mijn verzameling zo veel waard is zal 't veel zijn :D
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Origineel geplaatst door Deecee1
Die lullen daar over hun verzameling die ze verzekeren voor 1200 euro per jaar . ?( 8o.


Gut, alweer iets waar ik niet meer mee kan stoffen. Toen een aantal jaren geleden mijn verzekering, na herwaardering, de 1000 euro haalde heb ik die meteen opgezegd. Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?) :P
Geplaatst op 20/03/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 20/03/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door cuppenh
Ik gebruik dat geld liever om wat leuks voor mijn verzameling te kopen (en met dat soort bedragen kun je wel IETS leuks vinden, niet?) :P

En als je een paar jaar spaart (en goed investeert), kan je zelfs beginnen dromen van sommige items uit een andere rubriek hier op internet! ;)
Geplaatst op 22/03/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 22/03/2009
Avatar cesar
14
Origineel geplaatst door fluiten
Zelf vind ik DGR zo goed als dood. :D

Enkelingen die draadjes vol posten met vaak verdoken reclame voor hun eigen winkel/website. :rolleyes:

anderen die dan een eigen gestarte draad trachten levend te houden door continu niet relevante gegevens toe te voegen.

En dan heb je inderdaad nog die "intellectuelen" en "alternatieven" die zich "kenner" noemen van het stripgenre en kleinerend doen over de meest populaire strips van Vlaanderen en omstreken maar wel graag van diezelfde strips een originele plaat zouden willen kopen aan spotprijzen


Gezien bovenstaande verbaas ik me over je veelvuldige posts op de Reep. Of ben je een beetje masochistisch ?
Geplaatst op 08/04/2009 Citeren
Avatar
cesar
Geplaatst op 08/04/2009