Nieuwe leden: geen activatie e-mail

Crew
Avatar Surya
13271
Door een probleem met de mailserver, worden er momenteel geen activatie e-mails gestuurd bij het registreren. Ik heb daarom alle nieuwe leden handmatig geactiveerd. Deze kunnen nu dus de site gebruiken!
Geplaatst op 02/05/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/05/2009
Avatar Tristan
71
Ah, dat verklaart veel. ;)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Welkom aan boord, Tristan, en vele genoegelijke uurtjes gewenst op deze site.
Maar als je wilt dat we je collectie kunnen bekijken via je link moet je eerst even bij je controlepaneel aanvinken dat je collectie publiek is anders werkt het niet.... ;)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 03/05/2009
Avatar Tristan
71
Bedankt voor de gastvrije ontvangst Cuppen, ik voel me nu al thuis. ;)

Mijn collectie is publiek gemaakt, al vrees ik dat er niet veel te zien valt. Ik ben redelijk nieuw in het wereldje. Mijn DVD-collectie is wel groot, al zeg ik het zelf. :D
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar Veter
7844
Welkom op de site Tristan!
En veel plezier met het verder ontdekken van het medium!

Als je een link zet naar je collectie, ben ik wel benieuwd wat je te tonen hebt. Maar ik krijg nog steeds de melding "De gevraagde collectie is niet voor het publiek beschikbaar" :(
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Ik krijg ook nog steeds een error :(
Ben wel benieuwd naar jou smaak van comics :)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/05/2009
Avatar Tristan
71
Ik heb op het moment 3 werken: V for Vendetta, Watchmen en Arkham Asylum.. niet veel dus. :(

Mijn interesse ligt vooral in graphic novels met een serieuze inhoud. Waar je dus bij moet nadenken. Het mag ook allemaal heel duister en gewelddadig zijn, daar heb ik geen problemen mee.

Ik heb wel een zwakte voor superhelden. Mijn fav's zijn Batman en Daredevil. Getormenteerde helden dus.

Enige suggesties? Alan Moore en Frank Miller zijn voor de hand liggende keuzes. Misschien een paar niet voor de hand liggende? Van Preacher heb ik al veel gehoord. Is het echt zo goed?
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Tristan
Ik heb op het moment 3 werken: V for Vendetta, Watchmen en Arkham Asylum.. niet veel dus. :(

Pas maar op, eens je hier enige tijd vertoeft, groeit je collectie plots héél erg vlug! ;) :P
Welkom én nog veel plezier hier op de site!

Wat superhelden e.d. betreft: daar heb ik helaas niet veel verstand van. Maar ik ben er zeker van dat enkele fervente comic-fans je weldra zullen overstelpen met titels van degelijk materiaal.
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 03/05/2009
Avatar Klazie
38

Pas maar op, eens je hier enige tijd vertoeft, groeit je collectie plots héél erg vlug! ;) :P

Ja daar kan ik van meespreken, en mijn portemonnee ook ;-)
Geplaatst op 04/05/2009 Citeren
Avatar
Klazie
Geplaatst op 04/05/2009
Avatar Tristan
71
Ja daar kan ik van meespreken, en mijn portemonnee ook ;-)


Niet erg, ik ben ervaren. Kijk maar eens naar mijn dvd collectie. Die films heb ik niet gratis gekregen hoor. Allemaal mooi gekocht. ;)
Geplaatst op 04/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 04/05/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Tristan
Ik heb op het moment 3 werken: V for Vendetta, Watchmen en Arkham Asylum.. niet veel dus. :(

Mijn interesse ligt vooral in graphic novels met een serieuze inhoud. Waar je dus bij moet nadenken. Het mag ook allemaal heel duister en gewelddadig zijn, daar heb ik geen problemen mee.

Ik heb wel een zwakte voor superhelden. Mijn fav's zijn Batman en Daredevil. Getormenteerde helden dus.

Enige suggesties? Alan Moore en Frank Miller zijn voor de hand liggende keuzes. Misschien een paar niet voor de hand liggende? Van Preacher heb ik al veel gehoord. Is het echt zo goed?


Qua Superhelden, als ik jou voorkeur zie zou ik zeggen Punisher, Wolverine die passen in het lijstje getormenteerde helden...

Graphic Novels: Essex County, Maus, ( DMZ, Northlanders (Kortom Brian Wood :D ) de eerste twee zijn TOP en Wood´s werk is wel zo zwaar niet als Moors werk maar leest heel vlot en blijft interessant :)

En voor meer tips eens kijken bij de Topic: Comics en GN want onzen Spock heeft zeker nog meer tips, die jou zal kunnen bekoren !
Bij mij heeft het toch gewerkt 8)

Mijn favorieten: (Lemire en Wood)
Geplaatst op 04/05/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/05/2009
Avatar the pope
1906
dank voor de activatie

ben er nog niet helemaal uit hoe ik op relatief efficiënte wijze mijn collectie moet toevoegen, maar dat zal wel komen :)
Geplaatst op 04/05/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 04/05/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Ik krijg nog steeds geen mail als ik PM heb???
Geplaatst op 27/06/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 27/06/2009
Crew
Avatar Surya
13271
Ik krijg het probleem niet opgelost, sorry! Ik heb dus iets anders bedacht. Ik hou jullie op de hoogte!
Geplaatst op 28/06/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/06/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Niet dat het zo'n ramp is maar het was wel makkelijk! :)
Geplaatst op 28/06/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 28/06/2009