Nieuwe leden: geen activatie e-mail

Crew
Avatar Surya
13271
Door een probleem met de mailserver, worden er momenteel geen activatie e-mails gestuurd bij het registreren. Ik heb daarom alle nieuwe leden handmatig geactiveerd. Deze kunnen nu dus de site gebruiken!
Geplaatst op 02/05/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/05/2009
Avatar Tristan
71
Ah, dat verklaart veel. ;)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Welkom aan boord, Tristan, en vele genoegelijke uurtjes gewenst op deze site.
Maar als je wilt dat we je collectie kunnen bekijken via je link moet je eerst even bij je controlepaneel aanvinken dat je collectie publiek is anders werkt het niet.... ;)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 03/05/2009
Avatar Tristan
71
Bedankt voor de gastvrije ontvangst Cuppen, ik voel me nu al thuis. ;)

Mijn collectie is publiek gemaakt, al vrees ik dat er niet veel te zien valt. Ik ben redelijk nieuw in het wereldje. Mijn DVD-collectie is wel groot, al zeg ik het zelf. :D
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar Veter
7844
Welkom op de site Tristan!
En veel plezier met het verder ontdekken van het medium!

Als je een link zet naar je collectie, ben ik wel benieuwd wat je te tonen hebt. Maar ik krijg nog steeds de melding "De gevraagde collectie is niet voor het publiek beschikbaar" :(
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/05/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Ik krijg ook nog steeds een error :(
Ben wel benieuwd naar jou smaak van comics :)
Geplaatst op 03/05/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 03/05/2009
Avatar Tristan
71
Ik heb op het moment 3 werken: V for Vendetta, Watchmen en Arkham Asylum.. niet veel dus. :(

Mijn interesse ligt vooral in graphic novels met een serieuze inhoud. Waar je dus bij moet nadenken. Het mag ook allemaal heel duister en gewelddadig zijn, daar heb ik geen problemen mee.