e-readers

Crew
Avatar Iyo74
6897
Er is hoop... binnenkort (lees ergens 2011) zijn er e-readers met kleurenscherm (lees HIER). Lijkt me wel leuk/handig om op reis een heleboel strips/boeken/tijdschriften mee te nemen zonder dat deze veel plaats innemen! Want nu is het toch steeds kiezen welke albums meegaan en dan kom je op je bestemming aan en heb je plots zin in heel andere strips dan dewelke in je koffer zitten. Wat mij betreft: een hebbeding (eens betaalbaar)!
Geplaatst op 04/06/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 04/06/2009
Crew
Avatar fluiten
7764
Origineel geplaatst door Iyo74Lijkt me wel leuk/handig om op reis een heleboel strips/boeken/tijdschriften mee te nemen zonder dat deze veel plaats innemen!


Daar doet mijn laptop momenteel dienst voor. Samen met een externe harde schijf heb ik toch al gauw een 5.000 strips waar ik kan uit kiezen. :D
Geplaatst op 04/06/2009 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 04/06/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door fluiten
Daar doet mijn laptop momenteel dienst voor. Samen met een externe harde schijf heb ik toch al gauw een 5.000 strips waar ik kan uit kiezen. :D

Dat is inderdaad een oplossing, maar echt handig lezen vind ik het toch niet hoor. Een lekker lichte e-reader waarmee je lekker in de zetel kan hangen is volgens mij leuker. Ik wil ook telkens m'n laptop draaien om te lezen want nu moet ik teveel scrollen om aangenaam te zijn...
Geplaatst op 04/06/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 04/06/2009
Avatar the pope
1906
heb nog nooit zo'n e-reader in mijn handen gehad, en ben er wel benieuwd naar. Ben nogal gevoelig voor de volledige boekervaring, dus ik betwijfel of het echt mijn ding zal zijn.. En ik kick ook op ruggen van boeken in mijn kast :D
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 05/06/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door the pope
En ik kick ook op ruggen van boeken in mijn kast :D

O, maar ik ook hoor! Dat is iets wat ik (durf het bijna niet schrijven) NOOIT zal willen missen. Maar in sommige situaties lijkt een digitale versie me toch net dat ietsje handiger...
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 05/06/2009
Avatar exnerd
35
Ik ben ook op zoek naar een e-book reader, omwille van de handige formaat op trein of op reis. Maar voorlopig is Europa een markt die blijkbaar de groten niet interesseert.
Nu, er komt nog wel een tijd waar we dit op een goedkope manier zullen kunnen aanschaffen.
Wat ik echter niet wist, is dat er ook digitale versie van strips waren. Interessant om weten. Ik zal even moet op zoek gaan.
Geplaatst op 08/06/2009 Citeren
Avatar
exnerd
Geplaatst op 08/06/2009
Avatar Tristan
71
Niks voor mij. Verkl**t naar mijn mening de hele ervaring van het comic lezen. En zoals pope al heeft gezegd: niets kan het aanzien van de ruggen van je boeken in de kast toppen. ;)
Geplaatst op 08/06/2009 Citeren
Avatar
Tristan
Geplaatst op 08/06/2009
Avatar mi-jah
1739
Er gaat inderdaad niets boven het echte werk, maar ik ben toch erg blij dat ik sinds gisteren ook strips op mijn Nintendo DS kan lezen! :))
Geplaatst op 12/06/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 12/06/2009