Heb wat toegevoegd

Avatar AntoonB
74
Namelijk annihilation spul en Black Panther v4. En ben ook bezig met G.I.Joe van Marvel en DDP and IDW.
Geplaatst op 04/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 04/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door AntoonB
Namelijk annihilation spul en Black Panther v4. En ben ook bezig met G.I.Joe van Marvel en DDP and IDW.


Wel hier en daar wat gaten... (Black Panther) vul je die nog op ? zo weet ik dat ik deze reeks voorlopig met rust moet laten :D

Bij G.I Joe heb ik ook de varianten toegevoegd (Newsstand editions en de gewone Direct Market editions ) kon me niet houden... 8)
Ook heb ik gezorgd voor een foto. ;)
Geplaatst op 04/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/06/2009
Avatar AntoonB
74
uhm ik heb alles van volume 4 toegevoegd hoor. Dus een beetje vreemd dat de dingen er niet zijn ?(
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 05/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door AntoonB
uhm ik heb alles van volume 4 toegevoegd hoor. Dus een beetje vreemd dat de dingen er niet zijn ?(


Ik denk dat ze wellicht te weinig info hadden ? ik heb ze niet goedgekeurd dus weet ik niet waar het probleem lag... :(
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 05/06/2009
Avatar AntoonB
74
Ik had alles erbij gedaan met cover en al. Moet ik ze nu weer opnieuw toevoegen ;( :(
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 05/06/2009
Crew
Avatar Veter
7842
Bij Black Panther is er nogal wat misgelopen.
Je had van een aantal comics 3-4 dubbele exemplaren toegevoegd. Nadat ik die opgekuist had en er 1 goede had overgehouden, bleek dat je de volgende albums allemaal als alternatieve uitgave van 1 van die verwijderde had toegevoegd. Die waren niet zichtbaar op de site. En ik heb die dus allemaal moeten verwijderen.
Dat zijn fouten die je wel meer maakt.
Opletten dus: eens je op "Toevoegen" drukt (op de "Strip toevoegen" pagina), kan je niet meer terug om nog iets aan te passen of te verbeteren. Telkens je op "Toevoegen" drukt maak je een nieuw album aan.
En dus ook opletten op het verschil tussen "Nog een strip aan deze reeks toe te voegen" (--> nieuw nummer in de reeks) en "Een alternatieve uitgave van de net ingevoerde strip toe voegen" (--> andere versie/cover van de strip die je net ingevoerd hebt).
En dan misschien ook nog eens vragen wat op te letten met het toevoegen van auteurs. Je voegt regelmatig auteurs toe die al in de database zitten. Dat zorgt nogal wat voor verwarring en verbeterwerk. Best altijd eerst eens nakijken via de zoekfunctie en best enkel zoeken op achternaam.
Maar uiteraard ook lof en dank voor het aanvullen van de database! :)
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/06/2009
Avatar AntoonB
74
Dat van die dubbele is gekomen door crashes hier en daar. connectie timeout waar door ik dus wist dat ze er wel inzaten.

En dat andere heb ik dan per ongeluk de verkeerde invoer ding gebruikt 8o

En ik zal nog beter op die auteurs letten terwijl ik toch op de namen zoek en niks krijg.
Geplaatst op 05/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 05/06/2009
Crew
Avatar Veter
7842
Toch vreemd, ik weet niet hoe jij zoekt?
Nu heb je weer Ron Wagner een 2de keer toegevoegd... ?(
Geplaatst op 06/06/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 06/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Wagner ontkoppeld van de strips en Verwijdert, als je een auteur wil opzoeken best typen in de zoekfunctie rechts bovenaan :)
Geplaatst op 06/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 06/06/2009
Avatar AntoonB
74
Het werkt zoals jij het zegt TIA kon alleen niet echt achterkomen welke chi was.

Trouwens ik heb ook een vraag

GIJoe heeft veel verschillende series en ik denk dat ze allemaal in 1 naam te stoppen volgens mij onoverzichtelijk wordt. V2 en America's Elite komen gewoon bij de andere 155. Maar ik denk dat Declassified, special missions, Frontline, master and Apprentice, reloaded en de nieuwe IDW series allemaal apart gedaan moeten worden. Zijn jullie het daarmee eens??
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 15/06/2009
Avatar AntoonB
74
hey ophouden jullie maak jullie eigen thread grrrr X(

Ik ben nog steeds aan het wachten op een antwoord. En trouwens iets anders. Ik zie bij verschillende delen twee entries maar bij degene die niet van mij is (zie je aan de coverkleuren) staat niet bij wat voor een editie het is.

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=9324
-----------
[Edit door mod]

Aantal berichten die hier niet echt thuishoorden zijn afgesplitst:
Marcia Williams
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 15/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door AntoonB
Het werkt zoals jij het zegt TIA kon alleen niet echt achterkomen welke chi was.

Trouwens ik heb ook een vraag

GIJoe heeft veel verschillende series en ik denk dat ze allemaal in 1 naam te stoppen volgens mij onoverzichtelijk wordt. V2 en America's Elite komen gewoon bij de andere 155. Maar ik denk dat Declassified, special missions, Frontline, master and Apprentice, reloaded en de nieuwe IDW series allemaal apart gedaan moeten worden. Zijn jullie het daarmee eens??


Je kan hier twee richtingen uit:
- Per uitgever groeperen
- Per grove selectie groeperen, daarmee bedoel ik alle gelijknamige titels te samen
vb: G. I. Joe: Special Missions allemaal in een reeks
beginnen bij de 28 delige reeks en dan de andere toevoegen maar dan in de titel telkens beginnen met de neventitel vb: "G. I. Joe: Special Missions - Antarctica"
wordt dan in de titel Antartica, Issue #1 of de titel van het album natuurlijk
en dan de neventitel (G. I. Joe: Special Missions - Antarctica) als alternatieve titel toevoegen (dit doe je gelijk je een album toevoegd in de linkse kolom staat dat onder" reeks toevoegen" )

voorvoegsels geven OS voor One-shots LSA of MSA geven voor mini series of limited series (de A staat voor de eerste ingegeven LS reeks... verder dan met een tweede mini reeks MSB wordt dit dan uiteraard )

afzonderlijke One shots die totaal los staan van de series apart zetten, anders opnemen bij de meest natuurlijke reeks... per uitgever

Dit is mijn mening, benieuwd uiteraard naar mening van mede mods :))
Geplaatst op 16/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 16/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door AntoonB
Het werkt zoals jij het zegt TIA kon alleen niet echt achterkomen welke chi was.

Trouwens ik heb ook een vraag

GIJoe heeft veel verschillende series en ik denk dat ze allemaal in 1 naam te stoppen volgens mij onoverzichtelijk wordt. V2 en America's Elite komen gewoon bij de andere 155. Maar ik denk dat Declassified, special missions, Frontline, master and Apprentice, reloaded en de nieuwe IDW series allemaal apart gedaan moeten worden. Zijn jullie het daarmee eens??


Je kan hier twee richtingen uit:
- Per uitgever groeperen
- Per grove selectie groeperen, daarmee bedoel ik alle gelijknamige titels te samen
vb: G. I. Joe: Special Missions allemaal in een reeks
beginnen bij de 28 delige reeks en dan de andere toevoegen maar dan in de titel telkens beginnen met de neventitel vb: "G. I. Joe: Special Missions - Antarctica"
wordt dan in de titel Antartica, Issue #1 of de titel van het album natuurlijk
en dan de neventitel (G. I. Joe: Special Missions - Antarctica) als alternatieve titel toevoegen (dit doe je gelijk je een album toevoegd in de linkse kolom staat dat onder" reeks toevoegen" )

voorvoegsels geven OS voor One-shots LSA of MSA geven voor mini series of limited series (de A staat voor de eerste ingegeven LS reeks... verder dan met een tweede mini reeks MSB wordt dit dan uiteraard )

afzonderlijke One shots die totaal los staan van de series apart zetten, anders opnemen bij de meest natuurlijke reeks... per uitgever

Dit is mijn mening, benieuwd uiteraard naar mening van mede mods :))



Ik ben nog steeds aan het wachten op een antwoord. En trouwens iets anders. Ik zie bij verschillende delen twee entries maar bij degene die niet van mij is (zie je aan de coverkleuren) staat niet bij wat voor een editie het is.


Het zijn telkens de Newsstand edition en de Direct Market edition die vermeld zijn, vindt ik niet echt noodzakelijk telkens te vermelden aangezien het geen varianten of herprintingen zijn...
Jou ingaves waren een mengelmoes van de twee.
Juist de Hasbro Herprints zijn voorzien van "melding editie" bij opmerkingen.
trouwens mooi uiteen gezet door Cuppenh ergens in een Thread :)
Geplaatst op 16/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 16/06/2009
Avatar AntoonB
74
Ik maak dan in ieder geval de volgende reeksen aan

G.I. Joe Frontline
G.I. Joe Reloaded (aparte universum)
G.I. Joe declassified
G.I. Joe (IDW) is opnieuw gestart en gaat niet verder waar het is gebleven.
G.I. Joe Cobra
G.I. Joe origins
G.I. Joe Movie prequel

Ik stop v2 en america's elite gewoon bij de gewone serie omdat deze gewoon verder loopt hiermee.
Geplaatst op 16/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 16/06/2009
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door AntoonB
Ik stop v2 en america's elite gewoon bij de gewone serie omdat deze gewoon verder loopt hiermee.

Vind ik gewoon even een leuke zin! ;)
Geplaatst op 16/06/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 16/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door AntoonB
Ik maak dan in ieder geval de volgende reeksen aan

G.I. Joe Frontline
G.I. Joe Reloaded (aparte universum)
G.I. Joe declassified
G.I. Joe (IDW) is opnieuw gestart en gaat niet verder waar het is gebleven.
G.I. Joe Cobra
G.I. Joe origins
G.I. Joe Movie prequel

Ik stop v2 en america's elite gewoon bij de gewone serie omdat deze gewoon verder loopt hiermee.


Wel, goed kijken naar de cover, als er staat G. I. Joe: A Real American Hero - Frontline dan hoort het bij deze reeks... Telkens met de titel beginnen "Frontline, (titelnaam) of indien geen naam Issue #1"

G. I. Joe: A Real American Hero - Frontline ook dan toevoegen bij alternatieve titel (links onder reeks toevoegen) dit is zover ik zie een soort Mini serie dus beginnen met MSA 1 enz

als je dikwijls verder aanvult bij de Limited series LSB houden voor Master & Apprentice 2

G.I. Joe origins kan je als een aparte reeks beschouwen alsook cobra :)

G. I. Joe: A Real American Hero
G. I. Joe: A Real American Hero
G. I. Joe: A Real American Hero
G. I. Joe: A Real American Hero - Arashikage Showdown
G. I. Joe: A Real American Hero - Cobra Reborn
G. I. Joe: A Real American Hero - Free Comic Book Day
G. I. Joe: A Real American Hero - Frontline
G. I. Joe: A Real American Hero - G. I. Joe Reborn
G. I. Joe: A Real American Hero - Master & Apprentice
G. I. Joe: A Real American Hero - Master & Apprentic 2
G. I. Joe: A Real American Hero - Tim Seely Sketchbook

Deze horen allemaal in dezelfde reeks... (G. I. Joe: A Real American Hero - Free Comic Book Day) wordt voorvoegsel FCBD 1 en sketchbook wordt SK

;)
Geplaatst op 18/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 18/06/2009
Avatar AntoonB
74
Die reborns horen by reloaded trouwens dus die ik plaats ik daarbij. Frontline wordt gewoon GIJoe frontline genoemd en deze is trouwens 18 delen.

En kan ik de nieuwe serie van IDW nou gewoon apart neerzetten? want het loopt totaal niet hetzelfde als de ddp series. Alles is compleet anders. Daarom vind ik het niet bij de gewone serie passen.
Geplaatst op 18/06/2009 Citeren
Avatar
AntoonB
Geplaatst op 18/06/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
G. I. Joe Frontline kan je wel apart beschouwen hoor en mag wel in een aparte reeks staan :)
Geplaatst op 23/06/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 23/06/2009