Coverteksten onvolledig ... ?!

Avatar Herbert
1105
Ik heb vandaag de coverteksten van Ik ben een Kathaar en Vassya ingevoerd via "Gegevens aanpassen", maar ik stel vast dat ze slechts gedeeltelijk gepubliceerd worden (???).

Bij het intikken verschijnt er nochtans een scrollbar, zodat ik aanneem dat het vakje niet te klein is ?

?( ?(
Geplaatst op 19/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 19/09/2009
Crew
Avatar cuppenh
1519
Ik heb zojuist gepoogd de covertekst van VASSYA te corrigeren, omdat daar slechts het achterste deel stond. Staat er nu alleen het voorste deel in...

Ik heb het vage vermoeden dat er inderdaad iets niet goed zit. ?(
Geplaatst op 19/09/2009 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 19/09/2009
Avatar Herbert
1105
Bedankt.
Bij "Ik ben een Kathaar" zit het ook nog niet goed ... ?(
Geplaatst op 19/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 19/09/2009
Avatar Herbert
1105
Hierbij nog 'ns de coverteksten, zodat een moderator ze "manueel" kan toevoegen ...

Ik ben een Kathaar, deel 1 :

"Op de houten kaft van mijn kleine boek heb ik de naam gegrift van een god die iedereen dagelijks ervaart, maar die niemand erkent. Zijn naam: ik ben.
Tijdens het schrijven van deze woorden besef ik goed dat, als mijn boek in handen valt van één van die duivelse monniken die de goede mensen verbranden, ik op de brandstapel beland. Dat houdt me niet tegen om verder te schrijven om die vreselijke angst voor het niets te onderdrukken die me verlamt. Ik doe mijn uiterste best om een stukje te vinden van dat andere verloren leven. Maar er komt niets terug. Behalve de droom van de valk die naar het licht vliegt. Wie ben ik eigenlijk ? ... Een schim die denkt. Een arme ziel, verdwaald in een arme wereld."
Geplaatst op 20/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 20/09/2009
Avatar Herbert
1105
En Schemerwoude 14, Vassya :

Juni 1604... zuid-Rusland... Het Poolse leger, waarbij zich de Zaporozje- en Don-Kozakken hebben gevoegd, rukt op naar Moskou om tsaar Boris Godoenov af te zetten en hem te vervangen door tsarevitsj Dimitri. De jonge huzaar Aymar van Schemerwoude maakt deel uit van de voorhoede onder bevel van zijn oom, heer Waldemar Lewandowski, aan wie zijn moeder zijn militaire opleiding toevertrouwde. De oorlog moet een man van hem maken...
Geplaatst op 20/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 20/09/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Misschien even wachten tot Surya dit probleem eens bekeken heeft... ?
Geplaatst op 20/09/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/09/2009
Avatar Herbert
1105
Ja, prima.
Inmiddels heb je dan toch de teksten al. :)
Geplaatst op 20/09/2009 Citeren
Avatar
Herbert
Geplaatst op 20/09/2009
Crew
Avatar Surya
13272
Er blijkt inderdaad een probleem te zijn met de lengte en speciale tekens.
Geplaatst op 20/09/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/09/2009