Lenore

Goedenavond, gisteravond heb ik Lenore als reeks ingevoerd, maar vandaag is de titel niet meer te vinden in het overzicht van de reeksen bij het invoeren van de albums zelf.
Geplaatst op 08/10/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 08/10/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Sorry, geen idee waar die reeks gebleven kan zijn. Ik heb ze niet zien passeren en vind ze ook nergens terug...
Geplaatst op 08/10/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 08/10/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Je had een hele boel reekstitels toegevoegd, maar het is echter niet de bedoeling de databank te vullen met lege reeksen. Ik had je wel een pm'tje gestuurd met vragen daarover.
Geplaatst op 08/10/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 08/10/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Ik had deze al goedgekeurd en zelfs al een foto bijgezet, maar zoals Veter aangeeft is het de bedoeling als je een reeks opstart, dat je albums toevoegt. Anders staat de databank vol met lege reeksen en dat is niet de bedoeling. Dus werd ze geannuleerd... als ik zie dat er een variant of zo mankeert of een album of drie, zet ik het erbij maar ik ga geen reeksen opvullen die ik niet ingegeven heb anders heb ik geen tijd meer voor andere dingen. Sorry, geloof het of niet maar werk hebben we al genoeg. Daarom sta ik veel op Ghost Modus zodat het niet opvalt dat ik hier veel aanwezig ben. :D
Geplaatst op 08/10/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 08/10/2009
Hallo iedereen, bedankt voor de antwoorden! Ik heb te laat de berichtjes in de PM gelezen. Het is wel mijn bedoeling om die reeksen in te vullen, niet om ze leeg in te voeren in de databank.
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/10/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Ah, ok, prima. Misschien ben ik dan te voortvarend geweest.
Maar misschien kan je de verwarring begrijpen? Als je een nieuwe reeks toevoegt, wordt uitdrukkelijk gevraagd om daar dan albums aan toe te voegen. Dat is wat iedereen ook doet. Nu kwamen er steeds meer nieuwe reekstitels en geen albums. ?(
Misschien kan je in het vervolg beter eerst je albums ingeven voor je een nieuwe reeks toevoegt? Dan zal ik alvast minder in verwarring zijn. :)
Bedankt voor het begrip.
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/10/2009
Origineel geplaatst door Veter
Ah, ok, prima. Misschien ben ik dan te voortvarend geweest.
Maar misschien kan je de verwarring begrijpen? Als je een nieuwe reeks toevoegt, wordt uitdrukkelijk gevraagd om daar dan albums aan toe te voegen. Dat is wat iedereen ook doet. Nu kwamen er steeds meer nieuwe reekstitels en geen albums. ?(
Misschien kan je in het vervolg beter eerst je albums ingeven voor je een nieuwe reeks toevoegt? Dan zal ik alvast minder in verwarring zijn. :)
Bedankt voor het begrip.


Begrepen! Excuses voor de verwarring. Vandaag heb ik dus Lenore als reeks aangemaakt en de 3 TPB's ingevuld. Iemand anders heeft de eerste 5 losse issues ingegeven. Ik stel dus voor dat ik de volgende issues doe, of staan die nog in de te goed te keuren wachtrij?

Alvast bedankt!
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/10/2009
Crew
Avatar Veter
7845
Ai, die TPB's stonden er al een tijdje, ik dacht dat je je daartoe ging beperken, en had de losse issues inderdaad intussen zelf toegevoegd.
Verdorie, werk dat ik door iemand anders had kunnen laten doen... :)
Bedankt!

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=10433
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/10/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Veter
Ai, die TPB's stonden er al een tijdje, ik dacht dat je je daartoe ging beperken, en had de losse issues inderdaad intussen zelf toegevoegd.
Verdorie, werk dat ik door iemand anders had kunnen laten doen... :)
Bedankt!

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=10433


Ik heb dezelfde ziekte ...

En toch de cover van Issue #8 gevonden :] :] 8)
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 09/10/2009
Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door Veter
Ai, die TPB's stonden er al een tijdje, ik dacht dat je je daartoe ging beperken, en had de losse issues inderdaad intussen zelf toegevoegd.
Verdorie, werk dat ik door iemand anders had kunnen laten doen... :)
Bedankt!

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=10433


Ik heb dezelfde ziekte ...

En toch de cover van Issue #8 gevonden :] :] 8)


Proficiat voor cover 8 :-) en nog een bedankt voor de reeks in te voeren.

Zo zou ik ook wel graag de issues van The Losers willen invoeren, de covers heb ik al gevonden, maar de details van de uitgaves... :(

Als je wil dat ik die invoer, kan je me altijd PM'en met de link.
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/10/2009
Crew
Avatar T.I.A
3656
Het is niet altijd specifiek één site, maar geef in wat je vindt en de rest passen we wel aan [URL=www.comicbookdb.com]Hierzo[/URL] vindt je al heel veel 8)
Geplaatst op 09/10/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 09/10/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Wat je ook kan doen is een reekstitel ingeven met 1 album en dan bij de reeks een opmerking ingeven voor de moderators. Zoiets in de stijl van "de verdere albums geef ik binnenkort in". Op die manier is iedereen gelukkig... ;)
Geplaatst op 11/10/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 11/10/2009