De Telescoop.

Avatar Deecee1
1350
Covertekst :

" Met z'n vijven zijn de mannen driehonderd jaar oud.
De vrouw aan de overkant, binnen telescoopbereik, is in haar eentje vijfentwintig. De mannen zijn de meeste van hun illusies kwijt. De vrouw heeft nog geen tijd gehad om te dromen. De mannen zijn nagenoeg platzak. De vrouw is verzot op sieraden en dure restaurants. De mannen hebben geen geld om hun fantasieën te bekostigen. De vrouw vindt het heerlijk om elke dag te vrijen. Kortom, ze waren voor elkaar geschapen. Met vijf tegen een was het een ongelijke strijd. De vrouw won hem in zes weken, door opgave in het beslissende gevecht. En toen ... gebeurde er een wonder !

De telescoop is een volstrekt immoreel verhaal over vriendschap, seks, geld, liefde en tederheid. "
Geplaatst op 25/11/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 25/11/2009
Avatar mi-jah
1739
Zo, die ken ik nog niet, maar afgaande op deze tekst ga ik toch even speuren! :D
Geplaatst op 25/11/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 25/11/2009
Crew
Avatar Iyo74
6897
Covertekst toegevoegd! Bedankt.

'k Heb 't album zelfs vlug gevonden zonder snelkoppeling ernaartoe. ;) :P
Geplaatst op 25/11/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/11/2009
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door mi-jah
Zo, die ken ik nog niet, maar afgaande op deze tekst ga ik toch even speuren! :D

Is een productie van Van Hamme ( nooit van gehoord ;) ) en Paul Teng ( auteur o.a. Shane, De Oneven Orde, ...).
Een vrij dikke strip, 86 blz., vrij aardig qua tekeningen en inkleuring ( typische stijl van Teng).
Het verhaal zelf vind ik, hoewel zeer onwaarschijnlijk, eveneens geslaagd, met hier en daar toch wel een verrassende plotwending.
Kortom een aardige one-shot van dit duo.

http://www.stripinfo.be/images/strip/strip_99091.jpg
Geplaatst op 25/11/2009 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 25/11/2009
Avatar mi-jah
1739
Ik zal m zeker eens doorkijken als ik weer eens in de SSZ ben...
'Aardige one-shot' klinkt dan weer niet meteen dringend! ;)
Geplaatst op 25/11/2009 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 25/11/2009