Missing links

Avatar Jeanke
81
Surya,

Het volgende is me opgevallen:
Bij het dagelijks nakijken van nieuwe berichten in de rubriek " ctieve onderwerpen op het forum" bekom ik volgende problemen:
- als ik op het onderwerp "mijn bijdrage aan stripINFO"klik, krijg ik de melding dat ik hiervoor geen toegang heb (ben weliswaar ingelogd)
- als ik op het onderwerp "Marlene" klik, krijg ik een pagina met de volgende tekst:
Dit adres/url is verkeerd. Als je op een link hebt geklikt informeer dan de: Administrator.
Gebruik de "Terug" toets in je browser of klik hier!

Groeten

Jeanke
Geplaatst op 24/07/2006 Citeren
Avatar
Jeanke
Geplaatst op 24/07/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Sommige onderdelen van het forum zijn niet voor iedereen toegankelijk, vandaar het eerste probleem.

Die link van Marlene werkt wel bij mij, dus ik kan moeilijk nagaan wat het probleem is...
Geplaatst op 24/07/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/07/2006
Avatar Jeanke
81
Sorry,

Ik dacht dat een forum voor iedereen toegankelijk is en daardoor hoort dit hier niet thuis.
Door zo een instelling geeft u bepaalde personen de indruk dat ze alleen bij het clubje horen om vanalles toe te voegen.
Geplaatst op 24/07/2006 Citeren
Avatar
Jeanke
Geplaatst op 24/07/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Hmmm, neen, dat verborgen forum was in eerste instantie voor mensen die mee deden aan de beta-testing voor het collectiebeheer en mensen die recensies schreven voor het forum er was, zodat bepaalde zaken konden besproken worden zonder dat deze voor het publiek zichtbaar waren.
Sinds het forum openbaar is, wordt dat onderdeel van het forum nog nauwelijks gebruikt. Ik voorzie wel een actiever gebruik ervan als er meer moderators op het forum zouden komen, maar voorlopig is dat niet nodig.
Geplaatst op 24/07/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/07/2006