Strips toevoegen: aangepast

Crew
Avatar Surya
13271
De procedure om strips toe te voegen maakt nu ook gebruik van een autocomplete veld voor het kiezen van de reeks, later ook voor de talen en uitgevers. Dit zorgt ervoor dat de pagina vlugger zal inladen.
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/03/2010
Wanneer je een nieuwe reeks toevoegt, kan je met de tabtoets in ieder geval al naar het taalveld navigeren, which is nice.

Als je de eerste strip toevoegt, is de reeksnaam wel leeg. Moet je die dan manueel invoeren? Bij de tweede strip stond de reeksnaam wel ingevuld.

Ik heb niet de indruk dat de pagina voor de stripparameters veel sneller laadt, maar bij die van de auteurs merk ik een significant verschil. Daarnet minder dan een seconde zelfs...
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/03/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Wanneer je een nieuwe reeks toevoegt, kan je met de tabtoets in ieder geval al naar het taalveld navigeren, which is nice.

Dat heb ik inderdaad ook gefixt, maar een nieuwsitem voor plaatsen leek me overkill

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Als je de eerste strip toevoegt, is de reeksnaam wel leeg. Moet je die dan manueel invoeren? Bij de tweede strip stond de reeksnaam wel ingevuld.

Er is een verschil tussen de knop "Strip toevoegen" en "Strip toevoegen aan deze reeks". Bij die 2de zal de reeksnaam wel meteen ingevuld zijn, alsook als je een alternatieve uitgave toe wil voegen.
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/03/2010
Crew
Avatar Veter
7844
Er is inderdaad een probleempje als je een nieuwe reeks invoert.
Je wordt dan uitgenodigd om dadelijk een strip toe te voegen aan die reeks. Wanneer je die link volgt krijg je nu geen reeks meer te zien (lijkt een leeg veld), terwijl je vroeger onmiddellijk in de juiste reeks zat.
Blijkbaar onthoudt hij het wel, ik het geprobeerd om dat leeg te laten en het album stond achteraf toch in de juiste reeks. Maar zou dus wel voor verwarring kunnen zorgen.

Je kan na het aanmaken van een nieuwe reeks bij het toevoegen van het album ook de reeks proberen intikken, en daar krijg je weer het probleempje dat je de juiste reeksnaam niet kan selecteren met je muis, en dat je daarvoor de pijltjestoetsen moet gebruiken.
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/03/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Ah, ik had het niet getest met een nieuwe reeks. Silly me. Ik fix het.
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/03/2010
Crew
Avatar Surya
13271
Which has now been done
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/03/2010
Crew
Avatar Iyo74
6897
Lijkt goed te werken nu!
Geplaatst op 13/03/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 13/03/2010