This is it... gaming

Dit moet je echt gespeeld hebben, ook al wil je niet, just try, ik kan je het aanbevelen ...

Ik wil jullie allen het Online Managerspel "[url=www.sokker.org]Sokker Manager[/url]" aanraden !

Qua gameplay is het een prachtige combinatie van Hattrick en Football Manager.
Het is veel tactischer van HT, omdat er bijvoorbeeld geen dominante formatie is zoals in Hattrick (lees 3-5-2) . Je moet zelf een tactiek ontwikkelen waarbij je zelf moet bepalen hoe je spelers staan opgesteld in 35 verschillende spelsituaties. In [url= http://www.youtube.com/watch?v=unkk97zB7Zw&feature=related]deze link[/url] kan je zien hoe je een tactiek moet aanmaken voor jouw team. Je kunt dus volledig de looplijnen van je ploeg bepalen. Ook kan je bijvoorbeeld een buitenspelval opzetten. Het spreekt voor zich dat de moeilijkheidsgraad hier dan ook een stuk hoger ligt dan bij andere Online manager-spelen, maar dat zorgt net voor een extra uitdaging!

Elke speler heeft 8 kwaliteiten (vergelijkbaar met Hattrick), al is er toch een cruciaal verschil! Hattrick staat bekend om hun monoskill spelers, terwijl dit op Sokker een stuk realistischer is. Iedere speler moet over meerdere kwaliteiten beschikken om echt een topper te zijn. Dit wil zeggen dat een speler met enkel spelinzicht en geen goede bijstats allesbehalve een topspeler is.

Ook het trainerssysteem is bijzonder uitgebreid. Je kunt 3 assistenten en een jeugdcoach aanstellen op basis van hun persoonlijke kwaliteiten. Hoe beter je assistenten, hoe meer kans je hebt op random pops. In dit spel zijn er geen problemen met lonen. Het is dus zeker mogelijk om een echte klasbak in je ploeg te hebben zonder dat je je zorgen moet maken over het loon dat je hem moet betalen. Zijn loon zal wel duurder zijn, maar zelden onbetaalbaar! Het jeugdsysteem in Sokker is ook veel leuker en spannender. Iedere speler heeft een eigen "talent" zodat de ene speler veel sneller traint dan de andere. Het is dus echt een uitdaging om de echte talenten op de transfermarkt te zoeken!

Nog een gigantisch voordeel van Sokker ten opzichte van andere online managergames, is het feit dat je je matchen [url= http://online.sokker.org/matchview.php]live kan bekijken[/url]!

Elk land heeft ook zijn nationaal team en een U21 squad. [url=www.sokker.org]Sokker[/url] is hét Online Managerspel in opmars, en er zijn nog maar 5 klasses, dus als je NU je team aanvraagt kan je binnen enkele seizoenen misschien wel 1 van die topteams in Sokker zijn!

Als je vragen hebt, twijfel niet om ze te stellen!

Registreer hier om écht voetbal te spelen!
Geplaatst op 24/04/2010 Citeren
Avatar
matchil
Geplaatst op 24/04/2010
Avatar Waldorf
479
Voetbal? Nooit van gehoord.
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Waldorf
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Ik helaas wel. Da's zo'n flauwe sport waar niets in gebeurt omdat het veld zo groot is dat als je van de ene naar de andere kant loopt aan een deftige snelheid, dat je nog nauwelijks terug kan. Dus loopt iedereen traag, want ze moeten het veel te lang volhouden. Nog een minpunt dus: het duurt veel te lang. Spannende matches hebben vaak een uitslag van 0-0 en zo. Cool he? :P
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/04/2010
Hier is het nog beter dan gewoon voetbal hé :p

de wedstrijden duren minder lang, der is veel meer interactie, en er is nog zoveel meer ...
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
matchil
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
NOG beter :)
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/04/2010
Avatar Kurt
132
En wat heeft dit met strips te maken?
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Kurt
En wat heeft dit met strips te maken?

Niets, het staat dan ook in de "Off Topic hoek", hé.

En btw. Leve het voetbal, maar dan live!
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Live? Even stomvervelend als op TV: veel groen met witte plekjes op, veel ruis van fans die denken dat iemand ook maar een woord kan verstaan van wat ze brullen.
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Surya
Live? Even stomvervelend als op TV: veel groen met witte plekjes op, veel ruis van fans die denken dat iemand ook maar een woord kan verstaan van wat ze brullen.


Jah, er zijn van die mannen die uren over een bord met pionnen kunnen zitten kicken om de perfecte slag te slaan. Voor mij niet gelaten, maar toch liever the real work. :D
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Ik gebruik dan toch mijn brein :P
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/04/2010
Waarschijnlijk is het de taalpietlut in mij, maar waarom wordt sokker met k's geschreven?
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Soccer is trouwens geen sport. Football is dat wel, vraag maar aan de "uitvinders", de Engelsen! Soccer is een zinsbegocheling van de Amerikanen.
Geplaatst op 26/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/04/2010
Crew
Avatar woelfie
4109
Soccer klinkt als sucker
Dezer dagen gaat het eerder om een groen veld met gekleurde balletjes erop. Spannender dan dat pottekestamp van tegenwoordig.
(zei hij tegen de meute geagresseerde hooligans)
Geplaatst op 27/04/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 27/04/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
Soccer is trouwens geen sport. Football is dat wel, vraag maar aan de "uitvinders", de Engelsen! Soccer is een zinsbegocheling van de Amerikanen.

Volgens mij bedoel je dit andersom..?
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Neen, in de UK is voetbal football, niet soccer
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Juist, de Amerikanen hadden hun variant van rugby al football gedoopt, dus moesten ze een andere naam hebben. Ook de term soccer komt uit Engeland trouwens.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Maar ik ken geen enkele Engelsman die de term gebruikt of zelfs maar wil gebruikt zien/horen
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Tiens. Voetbal is dat sport ? Ik dacht dat dat een spelletje was. 8)

In de UK (net als in de USA) is voetbal AsSOCiation Football.
De soc in Association werd soccer, reeds in 1880, en de term komt uit de UK.
Maar in de UK, waar voetbal de belangrijkste sport is, gebruikt men het meest de term football, in de USA, waar voetbal zoals wij die kennen, niet de belangrijkste sport is, gebruikt men de term soccer, omdat ze al football gebruiken voor American Football.

Maar ook in de UK wordt soms de term soccer gebruikt, hoor.
Dit ter herhaling van de les.

Bron : CVdM ;) en Wiki.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
't Blijft een kutsport :D
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
't Blijft een kutsport :D

Ik heb er ook niets mee, doe mij maar F1, of Bowls of Curling of Snooker! :]
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Surya
't Blijft een kutsport :D


Meer in bedekte termen :

http://images.paraorkut.com/img/graphics/20071013104819_00brazil_soccer_women03.jpg
ah brazil brazil (soccer women of niet)
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Curling en Snooker kan ik nog apprecieren, maar ik heb 't meer voor de X games: bladen (bij voorkeur op de half pipe), BMX, mountain biking... als't maar "gevaarlijk" en intens is!
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door spock
http://images.paraorkut.com/img/graphics/20071013104819_00brazil_soccer_women03.jpg
ah brazil brazil (soccer women of niet)

Ah, maar als dát t veld opgaat, dan blijf ik wel kijken, denk ik!
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door Surya
Curling en Snooker kan ik nog apprecieren, maar ik heb 't meer voor de X games: bladen (bij voorkeur op de half pipe), BMX, mountain biking... als't maar "gevaarlijk" en intens is!



De enige sport die ik het laatste jaar nog gedaan heb, was Wii.

Voor de rest : met mijn zusters kinderen spelen, in de hof werken nu en dan, al eens kuisen... Sport genoeg. En deze dingen kunnen ook intens en gevaarlijk zijn. :D
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door Surya
bladen (bij voorkeur op de half pipe), BMX, mountain biking... als't maar "gevaarlijk" en intens is!

Kan ik ook wel waarderen, maar ik hou vooral van sporten waar de tactiek zwaar meeweegt.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door Surya
bladen (bij voorkeur op de half pipe), BMX, mountain biking... als't maar "gevaarlijk" en intens is!

Kan ik ook wel waarderen, maar ik hou vooral van sporten waar de tactiek zwaar meeweegt.


Schaken ? :rolleyes:
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door spock
Schaken ? :rolleyes:

Ook prachtig, ja!
Al ben ik er zelf niet zo'n held in... Daar speel ik t te weinig voor...
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Origineel geplaatst door mi-jah
Origineel geplaatst door spock
Schaken ? :rolleyes:

Ook prachtig, ja!
Al ben ik er zelf niet zo'n held in... Daar speel ik t te weinig voor...


Schaken is inderdaad prachtig (zo goed kan ik het nu ook weer niet, en 't is al heel lang geleden), maar om dat nu een sport te noemen... ;)
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Sport waar je geen fysieke inspanning moet voor leveren reken ik niet to sport
Snooker is dus eigenlijk gewoon een spel
Schaken is uiteraard gewoon denksport

En groepssporten vind ik per definitie minder cool dan individuele sporten.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Ik vind sport zelf wel degelijk de max. :p; ook deze waarvoor je een inspanning met leveren.

Maar voor degene die liever passief sporten, en tonen dat ze daarin beter zijn, wil ik wel eens zijn.
[url=www.sokker.org]Sokker[/url]

+ net als bij gewone sport, worden er van dit spel ieder jaar 'sportmeetings' georganiseerd waarbij je de anderen kan leren kennen, hierdoor is het ook een zeer hechte community.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
matchil
Geplaatst op 28/04/2010
Avatar spock
3030
Ik geraak niet op die site.
Mijn werkgever blokkeert dat. :rolleyes:
Dus ik heb er eigenlijk ook geen last van zo. ;)

En thuis heb ik geen computer, :P
ik heb zo al te weinig tijd om te lezen, kijken, luisteren, sporten, eten, slapen, enz... :D
mocht ik nog een computer of spelconsole hebben, dan was mijn tijdsmanagement (of hoe heet dat) helemaal om zeep.
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
spock
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Surya
Sport waar je geen fysieke inspanning moet voor leveren reken ik niet to sport
Snooker is dus eigenlijk gewoon een spel
Schaken is uiteraard gewoon denksport

En groepssporten vind ik per definitie minder cool dan individuele sporten.


Doet een belletje rinkelen. Gent????? :D
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 28/04/2010
Crew
Avatar Surya
13262
Hehe, mooie sport toch!
Geplaatst op 28/04/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/04/2010
Maar het spel Sokker is dan ook niet enkel een voetbalspel. De interactie met andere gebruikers op de fora is ook belangrijk. En men leert ook verschillende nieuwe mensen kennen. Daarna kan je in de familie nog proberen om elkaar de loef af te steken op managementniveau.
Geplaatst op 06/11/2010 Citeren
Avatar
matchil
Geplaatst op 06/11/2010