Aanpassingen voor goedkeuring

Crew
Avatar T.I.A
3656
@Kagebe

Ik heb alle covers moeten vervangen doordat ze allemaal een 'witte' rand hadden, probeer ook 'geen' in te vullen bij het ISBN nummer (enkel comics geen bundelingen)

Bedankt :)
Geplaatst op 26/06/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/06/2010
Avatar kagebe
198
Bij deze reeks is de cover net iets minder breed dan de inhoud waardoor er inderdaad een witte cq lichtere rand voorkomt.Ik zal opletten dat ik in het vervolg nog iets beter daar op zal letten.

Dat ISBN nummer , ja dat vergeet ik wel vaker om " geen " bij de comics te noteren ook daar zal ik beter op letten maar misschien , en dan hoort het eigenlijk bij de ideeen ,zou het niet makkelijker zijn om standaard " geen " te hebben staan dan kan je het niet meer vergeten en je moet in alle andere gevallen toch een nummer invoeren.
Geplaatst op 26/06/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 26/06/2010
Crew
Avatar woelfie
4109
Ik denk dat er toch vaak strips worden toegevoegd waarvan het isbn nummer (nog) niet gekend is.
Het is moeilijker die te detecteren als er (al dan niet per ongeluk) geen ingevuld staat als isbn, dan dat je die strips kan vinden waar er niets staat ingevuld.
Geplaatst op 28/06/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 28/06/2010
Crew
Avatar Surya
13264
Bij ISBN moet je "geen" invullen als er geen is, niet als je het nog niet weet. Oude uitgaves hebben vaak geen ISBN nummer, en daar vul je dus "geen" in, als je het gewoon niet weet, laat het dan leeg
Geplaatst op 28/06/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 28/06/2010