Belgie-Nederland

Ik wil de medewerkers van stripINFO, voor zover ze Belg zijn, feliciteren met de successen op de Europese Atletiekkampioenschappen. 3 gouden medaillles voor Belgie tegen Nederland 1. Meestal ligt de verhouding gunstiger voor de Hollanders, maar nu moeten we toch diep buigen.

Tussen haakjes: hoe krijg ik, bijv. bij het invoeren van een strip, een trema op een klinker?
Geplaatst op 13/08/2006 Citeren
Avatar
Hans Bekker
Geplaatst op 13/08/2006
Crew
Avatar Surya
13265
Origineel geplaatst door Hans Bekker
Ik wil de medewerkers van stripINFO, voor zover ze Belg zijn, feliciteren met de successen op de Europese Atletiekkampioenschappen. 3 gouden medaillles voor Belgie tegen Nederland 1. Meestal ligt de verhouding gunstiger voor de Hollanders, maar nu moeten we toch diep buigen.

Tja, dat zijn de prestasies van enkele personen, ik had er geen aandeel in, dus hoef je me er niet voor de te feliciteren :)

Origineel geplaatst door Hans Bekker
Tussen haakjes: hoe krijg ik, bijv. bij het invoeren van een strip, een trema op een klinker?

Ik vermoed dat je met een toetsenbord typt waar het trema op de toets naast de P staat, maar dan bovenaan?
In dat geval moet je de shift toets (die boven de ctrl toets) inhouden tijdens het op die knop drukken (begin met shift, hou die ingedrukt tot je de andere toets indrukt), daarna beiden loslaten en op de klinker tikken.
Geplaatst op 14/08/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2006
Avatar Noles
112
maar toch onze eerste keer goud ooit op een Ek vind ik toch wel leuk
Geplaatst op 14/08/2006 Citeren
Avatar
Noles
Geplaatst op 14/08/2006
Crew
Avatar Surya
13265
Tja, misschien ligt het aan mij hoor :) Ik voel me niet bepaald onderdeel van de groep die zich Belgen noemt :D
Geplaatst op 14/08/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/08/2006