CrossGen en imprint Code 6

Avatar kagebe
198
Helaas gaat er iets verkeerd met het plaatsen van de CrossGen reeksen en de reeksen die door imprint Code 6 uitgebracht zijn.
Kiss Kiss Bang Bang is ,en ik had dat ook aangegeven een gewone CrossGen reeks die zogenaamd tot de Sigilverse behoort.
The Crossovers en Lady Death reeksen vallen onder de Code 6 Imprint.
Dat is ook duidelijk te zien aan het code 6 logo wat je op de cover ziet ,
meestal net onder het blokje van de nummering en prijs van de comic.
Een en ander kan je op deze site terugvinden http://en.wikipedia.org/wiki/CrossGen
Geplaatst op 09/07/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 09/07/2010
Crew
Avatar Veter
7842
Ben je zeker dat er binnenin niet vermeld wordt dat het een Code 6 uitgave is?
Er zijn nog wel comics die op de cover het logo van het moederbedrijf hebben, en enkel binnenin de vermelding dat het eigenlijk een imprint uitgave is. Ik vond namelijk op verschillende sites dat Kiss Kiss Bang Bang eigenlijk een Code 6 uitgave is.
Als je absoluut zeker bent, zal ik het uiteraard weer veranderen.
Geplaatst op 09/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/07/2010
Avatar kagebe
198
Ja ik ben 100% zeker.Heb hier alle 5 de delen liggen en er is geen enkele vermelding van Code 6 , niet op de cover en ook niet op de binnenkant.
De reeks The Crossovers waar ik het ook over had heb ik ook compleet hier liggen en daar zie ik aan de binnenkant alleen al de vermeldingen van Code 6 comics ,Code 6 comics logo en code 6 in het publication stukje plus het heeft dat Code 6 logo duidelijk op de cover dus het verschil in uitgave is zo duidelijk dat ik er van uit ga dat ik het goed heb.
Binnenkort,als ik de reeksen compleet heb, zal ik ook Sigil ,Route 666 , The First ,Ruse en Archard's Agents toevoegen wat ook allemaal CrossGen reeksen zijn.
Geplaatst op 09/07/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 09/07/2010
Crew
Avatar Veter
7842
Ok, ik wijzig ze.
Bedankt voor het nakijken.
Geplaatst op 09/07/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/07/2010