(ontbrekend onderwerp)

Avatar lagaff
2
hallo,ik weet niet juist waar ik het moest zetten dus plaats ik het hier maar.
ik ben al een tijdje hier niet meer op geweest en nu ik terug op de site wil komen wil mn mijn nickname (lagaffe) niet meer aannemen,zogezegd ongeldig,als ik suraya of een admin wil contacteren krijg ik zoals terwijl ik mij wil aanmelden een wit blad met zwarte text op?
hopelijk kan iemand van de admins of suraya mij helpen mij nickname weer the kunnen gebruiken?
dank bij voorbaat
lagaffe
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
lagaff
Geplaatst op 22/08/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Ik begrijp niet goed wat je presies bedoelt. Ik heb de indruk dat je niet kan inloggen, maar dan zou je het bericht hierboven niet kunnen plaatsen hebben, en dat heb je wel gedaan. Gelieve dus eens presies te omschrijven wat je probeert te doen en wat er dan gebeurt.
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/08/2010
Hij heeft een nieuwe nic aangemaakt om dit bericht te kunnen plaatsen: lagaff ipv lagaffe, en lagaffe is de nic die hij wil gebruiken (waarschijnlijk ook voor zijn collectie).

Maar lagaffe bestaat nog steeds (zonder hoofdletters).
Misschien een fout paswoord?
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/08/2010
Crew
Avatar Surya
13272
Ah, ik heb je een nieuw paswoord doorgestuurd
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 22/08/2010
Avatar lagaff
2
bedankt voor de betere uitleg chris:p (ben er een beetje uit vrees ik)
thx surya!;)

ik wil nu niet de lastigaard uithangen maar blijkbaar wilt de loggin naam lagaff niet uitloggen zodat ik terug met mijn acount lagaffe op de site en het forum kan komen? ?( kan de acount lagaff eventueel gewist worden aub?
blijkbaar loopt er hier iets fout ofzo?
dank bij voorbaat
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
lagaff
Geplaatst op 22/08/2010
Als je bijvoorbeeld op het forum zit, kan je naast je nick op Uitloggen klikken.

Maar blijkbaar heb je al een manier gevonden.

Allez, fait attention de ne plus faire cette gaffe ;)
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/08/2010
Avatar lagaffe
351
had ik ook gedaan maar die vorige acount wou absoluut niet uitloggen dus ik was met 2 acounts ingelogd?
ja ik ben blijven opt toppeke klikken tot de site blokeerde en dan terug ingelogd :D
lol wiewie je fé atentioon :p
maar iig thx voor de hulp!
Geplaatst op 22/08/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 22/08/2010