politiek en strips hebben een link tijdens verveling

Avatar lagaffe
351
gisteren was ik me effe aan het vervelen en plots moest ik aan onze fritkotverslaafde bart dewever en onze belgische politieke situatie denken,en ik kon niet weerstaan dit te maken:p (hopelijk ziet iedereen de link en hopelijk is het wat grappig lol)
http://i1205.photobucket.com/albums/bb426/soundes/JPG.jpg?t=1287050253

:D
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 14/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Ik ben niet thuis in de Belgische politiek, dus geen idee wie hier de avonturen beleven, maar de creativiteit kan ik zeker waarderen! (y)
Daar heb je vast n paar leuke uurtjes mee beleefd... :)
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 14/10/2010
Avatar lagaffe
351
Origineel geplaatst door mi-jah
Ik ben niet thuis in de Belgische politiek, dus geen idee wie hier de avonturen beleven, maar de creativiteit kan ik zeker waarderen! (y)
Daar heb je vast n paar leuke uurtjes mee beleefd... :)


bedankt,commentaar apprecieer ik echt!;)
in het kort samengevat,we hebben een dikbuikige politieker voor de vlamingen, bart dewever(die dikke volledig rechts)met een almobekende "fritkot"verslaving lol, die al maanden in de clinch ligt met de waalse politicus elio dirupo over belgie (midden) en die waarschijnlijk de oren afzeuren van onze koning,volledig links.
ik moest na een bericht erover op de radio ineens aan het 1ste urbanus album "het fritkotmysterie" denken,en 5 min later had ik dit klaar:p
ik vond het gewoon geweldig hoeveel overeenkomsten beide hadden dus het idee was vlug gemaakt :D

ik heb wel de tekenaar,scenarist en drukkerij naam eraf gehaald,want ik wil geen proces aan mn broek 8)
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 14/10/2010
Crew
Avatar Surya
13263
Hehe, nice!
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 14/10/2010
Avatar mi-jah
1739
Origineel geplaatst door lagaffe
Origineel geplaatst door mi-jah
Ik ben niet thuis in de Belgische politiek, dus geen idee wie hier de avonturen beleven, maar de creativiteit kan ik zeker waarderen! (y)
Daar heb je vast n paar leuke uurtjes mee beleefd... :)

bedankt,commentaar apprecieer ik echt!;)
in het kort samengevat,we hebben een dikbuikige politieker voor de vlamingen, bart dewever(die dikke volledig rechts)met een almobekende "fritkot"verslaving lol, die al maanden in de clinch ligt met de waalse politicus elio dirupo over belgie (midden) en die waarschijnlijk de oren afzeuren van onze koning,volledig links.
ik moest na een bericht erover op de radio ineens aan het 1ste urbanus album "het fritkotmysterie" denken,en 5 min later had ik dit klaar:p
ik vond het gewoon geweldig hoeveel overeenkomsten beide hadden dus het idee was vlug gemaakt :D

ik heb wel de tekenaar,scenarist en drukkerij naam eraf gehaald,want ik wil geen proces aan mn broek 8)

En inderdaad zo het hele politieke landschap van België ineengevat!
Goed gedaan!
Ik zal eens gaan nadenken over n NL variant, want hier is het ook puinhoop...
Hoogstwaarschijnlijk een zeer rechts kabinet op komst, gaat er niet gezelliger op worden, ben ik bang...
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
mi-jah
Geplaatst op 14/10/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
:D
Leuke! Benieuwd wat je ervan gaat maken eens de regering gevormd is. Euh... als die ooit gevormd geraakt natuurlijk!
Geplaatst op 14/10/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 14/10/2010
Avatar lagaffe
351
bedankt voor de positieve reacties! :P
Geplaatst op 16/10/2010 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 16/10/2010
Ziet er cool uit.
Denk dat er zo nog veel leuke mogelijkheden zijn, spijtig dat ik momenteel zo weinig tijd heb.
Geplaatst op 21/10/2010 Citeren
Avatar
Centauri167
Geplaatst op 21/10/2010