covertekst om toe te voegen.

Avatar iebeltje
123
Hallo allemaal,

Nog één waar de covertekst niet is doorgekomen.

Ik begin toch iets anders te vermoeden, dat het niet aan mij ligt, één keer kan, maar twee keer achter elkaar?

En ook nog een andere toevoeging die gewoon helemaal niet is doorgekomen: Spirit Casebook.

Ik denk dat ik voorlopig maar even stop met toevoegen, ik krijg een beetje het gevoel dat ik ander bezig blijf.

Hier is de covertekst voor Outer Space Spirit: 1952:


In 1940, a comic book insert called The Spirit, by Will Eisner, began appearing in Sunday newspapers. A unique concept, The spirit told a complete story in seven pages each week. Eisner, a master of the form, made The Spirit a classic, and here, 18 of his stories from the post-World War II era are reprinted. Enter the world of The Spirit – a world of light and dark shadow, passion and greed, humor and fantasy – a unique world not seen before or since in comics!

“He was an early master of the German expressionist approach in comic books. His world seemed more real than the world of other comic book men. He was a cartoonist other cartoonists swiped from.”
-Jules Feiffer

“What Will Eisner created was a self-contained world of larger-than-life saints and sinners as uniquely of its period as that of Hammett… or Ring Lardner.”
-The Guardian, England

“There is no one quite like Will Eisner. There never has been, and on my more pessimistic days, I doubt there ever will be.”
-Alan Moore, writer, Watchmen
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 26/10/2010
covertekst is toegevoegd.

Wanneer heb je die spirit casebook toegevoegd?
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/10/2010
Crew
Avatar Iyo74
6897
Lap, Chris was me weer te snel af...

@iebeltje: ik heb alvast geen Spirit Casebook zien passeren
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 26/10/2010
:D

Mijn vrouw begint zich af te vragen met wie ik getrouwd ben, met haar of met de site
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/10/2010
Avatar iebeltje
123
Gisteravond, ik had 4 boeken toegevoegd, ik weet niet meer in welke volgorde:
Christmas Spirit
The Outer Space Spirit
Spirit Casebook
Will Eisner Sketchbook

Ik vind het best leuk om iets nieuws toe te voegen, maar voor de kat zijn jeweetwel, is helemaal niet leuk.

Is er echt niet iets te verzinnen, zodat je weet dan een toevoeging is aangekomen?
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 26/10/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door iebeltje
Gisteravond, ik had 4 boeken toegevoegd, ik weet niet meer in welke volgorde:
Christmas Spirit
The Outer Space Spirit
Spirit Casebook
Will Eisner Sketchbook

Ik vind het best leuk om iets nieuws toe te voegen, maar voor de kat zijn jeweetwel, is helemaal niet leuk.

Is er echt niet iets te verzinnen, zodat je weet dan een toevoeging is aangekomen?


Degene die ik gecontroleerd heb (veel moeten aanpassen)
Gewoon met zoekfunctie
Reeksnaam is verandert er staat duidelijk iets anders op de cover
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/10/2010
Het rare is dat die drie andere wel degelijk behandeld zijn.
Zoals Veter al gezegd heeft, is Surya bezig met een ander beheersysteem uit te werken voor de moderators, zodat er meer info kan verstrekt worden naar wie een strip toegevoegd heeft (verkeerde of lege velden, de strip is verwijderd, ...). Wanneer dat klaar zal zijn, weet hij waarschijnlijk zelf nog niet, maar hij heeft dan ook heeeel veel werk, ocharme, beklag, wee, ...

Voorstel: als je nog strips toevoegt, stuur me dan een PM met de titel(s). Ik zal dan zo snel mogelijk controleren of ze goed aangekomen zijn in de adminmodule.
Als de strip er niet instaat, brengt dat natuurlijk weinig zoden aan de dijk, maar zo zijn we tenminste zeker dat die niet gewoon gedeletet is.

PS: maandag voor mij = stripinfoloze avond want ik heb dan les + achteraf pintelieren ;)
Alle andere avonden probeer ik de site wel eens te bekijken.
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 26/10/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Het rare is dat die drie andere wel degelijk behandeld zijn.
Zoals Veter al gezegd heeft, is Surya bezig met een ander beheersysteem uit te werken voor de moderators, zodat er meer info kan verstrekt worden naar wie een strip toegevoegd heeft (verkeerde of lege velden, de strip is verwijderd, ...). Wanneer dat klaar zal zijn, weet hij waarschijnlijk zelf nog niet, maar hij heeft dan ook heeeel veel werk, ocharme, beklag, wee, ...

Voorstel: als je nog strips toevoegt, stuur me dan een PM met de titel(s). Ik zal dan zo snel mogelijk controleren of ze goed aangekomen zijn in de adminmodule.
Als de strip er niet instaat, brengt dat natuurlijk weinig zoden aan de dijk, maar zo zijn we tenminste zeker dat die niet gewoon gedeletet is.

PS: maandag voor mij = stripinfoloze avond want ik heb dan les + achteraf pintelieren ;)
Alle andere avonden probeer ik de site wel eens te bekijken.


Ik denk dat Veter instaat voor de andere uitgaves, wie of wat controleert/goedkeurt is niet belangrijk, als je uitgave in de eerste 48 uur niet verschenen is op de site is het teken dat er iets schort en/of is het verplaatst of verwijdert en kan je een berichtje nalaten op het forum.
Geplaatst op 26/10/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 26/10/2010