Toevoeging Spirit casebook

Avatar iebeltje
123
Dit is pas snelle service.

Nog geen tien minuten eerder geupload, wow.

Nog wel een opmerking: er is een aparte reeks van gemaakt terwijl dit gewoon een uitgave van the Spirit is met 18 verhalen.

Ik dacht eigenlijk dat zo'n uitgave wel tussen de ander The Spirit verhalen zou passen in de gelijknamige reeks.

Groeten,

Iebeltje
Geplaatst op 28/10/2010 Citeren
Avatar
iebeltje
Geplaatst op 28/10/2010
Ja, maar op verscheidene andere sites vond ik hem opgenomen als apart boek, helemaal los van andere spirit-series, vandaar...

The art of will Eisner staat ook in het admin gedeelte. Het is wel een tweede druk, ik zoek eerst wat info over de eerste druk, voeg die toe en ga dan pas de strip goedkeuren die je net toegevoegd hebt. Op die manier kan ik ze makkelijker als alternatieve uitgave linken en staat de oudste strip het eerst.
Dus: geen zorgen maken als je ze niet binnen de 10 minuten ziet verschijnen ;)
Geplaatst op 28/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/10/2010
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Ja, maar op verscheidene andere sites vond ik hem opgenomen als apart boek, helemaal los van andere spirit-series, vandaar...

The art of will Eisner staat ook in het admin gedeelte. Het is wel een tweede druk, ik zoek eerst wat info over de eerste druk, voeg die toe en ga dan pas de strip goedkeuren die je net toegevoegd hebt. Op die manier kan ik ze makkelijker als alternatieve uitgave linken en staat de oudste strip het eerst.
Dus: geen zorgen maken als je ze niet binnen de 10 minuten ziet verschijnen ;)


Je kan het onder voorvoegsel S ztten ook (Special) zo kan hij ook in de reeks opgenomen worden, dan wel als voorwaarde dat de andere buiten de reeks uitgaves ook voorvoegsel S krijgen.

Je ziet maar ;)
Geplaatst op 28/10/2010 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 28/10/2010
Er zijn blijkbaar nog wel wat van deze aparte comics verschenen (Spirit jam, Outer Space spirit, spirit color album, Spirit archive, ...), daarom houd ik ze liever apart.
Geplaatst op 28/10/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 28/10/2010