voornaam

Avatar the pope
1906
Geplaatst op 20/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 20/11/2010
Crew
Avatar Iyo74
6896
Aldus veranderd.
Bedankt voor 't melden.
Geplaatst op 20/11/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 20/11/2010
Avatar the pope
1906
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 21/11/2010
gefixt, merci.
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/11/2010
Avatar the pope
1906
btw: beeld ik het mij in of was er iemand parallel met mij auteurs aan het invoegen?
dan wordt het wel heel moeilijk ^^
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 21/11/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Ik in elk geval niet.
Maar ik denk toch dat er iets vreemds aan de hand is met je account (of je rechten). Zoals ik al zei ben je de enige die auteurs kan toevoegen aan een album die niet langs het administratiepaneel passeren om goedgekeurd te worden. Maar daarnet stonden er nu toch enkele te wachten. Ik heb die goedgekeurd, maar misschien waren die ook al rechtstreeks toegevoegd en verschenen ze daarom dubbel (tenminste, dat dubbel verschijnen is wat ik denk waar jij naar verwijst?)
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/11/2010
Avatar the pope
1906
Die die je diende goed te keuren waren wsl bij issue 12 en 7 van weirdo? Daar deed ik aanpassingen aan een bestaande lijst.

Wat ik net voorhad was vreemder: tijdens het toevoegen van de auteurs aan issue 13 van diezelfde reeks kreeg ik een error die ik wel vaker krijg als ik net een nieuwe auteur heb aangemaakt (als zou ik niet ingelogd zijn, dat moet de baas miss eens bekijken). Met creatief gebruik van backspace en de forwardtoets valt dat op te lossen, tot zo ver geen probleem.
Maar toen stonden er in het lijstje plots al een aantal (correcte) auteurs bij die ik nog niet toegevoegd had, waaruit ik enkel kan concluderen dat ik ofwel al belachelijk bezopen ben voor een zondagochtend te zijn, ofwel stripinfo intussen zo goed werkt dat het auteurs kan raden, ofwel er iemand anders parallel auteurs aan het toevoegen was. :]
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 21/11/2010
Crew
Avatar Veter
7841
Neen, dan kan ik het niet volgen.
En ik weet toch niet echt meer waar ik er plots wel enkele moest goedkeuren, was 'Weirdo', maar wel nummer?

Dat uitloggen heb ik ook een tijdje gehad. Is het mogelijk dat je op het andere tabblad op een andere manier bent ingelogd? Ene als www.stripinfo.be en andere als stripinfo.be, dus zonder de www? Bij mij bleek het daarmee toch problemen te geven.
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/11/2010
Origineel geplaatst door the pope
btw: beeld ik het mij in of was er iemand parallel met mij auteurs aan het invoegen?
dan wordt het wel heel moeilijk ^^


It was I, Leclerq.

Ik dacht dat je al gedaan had met issue 13 van Weirdo aan het invoeren. Ik vond nog enkele extra auteurs en heb die dan maar ingevoerd. Blijkbaar was je nog bezig...

Te rap zijn is ook iets...
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/11/2010
Avatar the pope
1906
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Origineel geplaatst door the pope
btw: beeld ik het mij in of was er iemand parallel met mij auteurs aan het invoegen?
dan wordt het wel heel moeilijk ^^


It was I, Leclerq.

Ik dacht dat je al gedaan had met issue 13 van Weirdo aan het invoeren. Ik vond nog enkele extra auteurs en heb die dan maar ingevoerd. Blijkbaar was je nog bezig...

Te rap zijn is ook iets...


that's what she said
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 21/11/2010
Origineel geplaatst door the pope

Maar toen stonden er in het lijstje plots al een aantal (correcte) auteurs bij die ik nog niet toegevoegd had, waaruit ik enkel kan concluderen dat ik ofwel al belachelijk bezopen ben voor een zondagochtend te zijn, ofwel stripinfo intussen zo goed werkt dat het auteurs kan raden, ofwel er iemand anders parallel auteurs aan het toevoegen was. :]


Tsja, toch te veel aperitieven genuttigd blijkbaar :D

Heu, nee, zoals ik al zei in mijn vorige post dus...

In ieder geval vond ik wel degelijk nieuwe auteurs van jou in het administratiepaneel.
Geplaatst op 21/11/2010 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/11/2010