Fré van der Mugge

Ik heb een tijdje geleden de juiste cover van De tanden van de haai toegevoegd, maar zie hem niet verschijnen? Wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik probeer het vandaag nog eens met een maximum hoogte van 600 pixels.
Geplaatst op 13/02/2011 Citeren
Avatar
Sniffer JP
Geplaatst op 13/02/2011
Heu, persoonlijk niet zin passeren.
Laat iets weten wanneer je hem geüpload (pff, wat een spelling) hebt.

(t is toch ggen .gif of zo? wat alleen jpg's komen door.
Geplaatst op 13/02/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 13/02/2011
Zo te zien staat de cover op zijn plaats nu, dus alles in orde
Geplaatst op 20/02/2011 Citeren
Avatar
Sniffer JP
Geplaatst op 20/02/2011
Crew
Avatar Veter
7842
Ik vermoed eigenlijk dat je ons de verkeerde versie toonde in je eerste berichtje. De cover met 'Jérôme Moucherot' ontbrak en die is onlangs toegevoegd. Die was prima in orde en ik heb die goedgekeurd zodra ik die tegenkwam in het administratiepaneel (ik weet wel niet meer wie die toegevoegd had, waarschijnlijk jij dus). Maar je moet inderdaad even wachten op goedkeuring van een van de mods. Dat kan snel gaan, maar dat kan ook een tijdje duren, naargelang er mods op de site bezig zijn. Als je na enkele dagen je wijziging of toevoeging niet zien verschijnen hebt, mag je er vanuit gaan dat er iets mis is. :)
Geplaatst op 20/02/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/02/2011
Je hebt gelijk: ik had in mijn eerste bericht moeten vermelden dat het over de cover met 'Jerome Moucherot' ging.

Wat wel juist is: ik heb die cover al meer dan 2 maand geleden doorgestuurd, kreeg het bericht binnen dat hij door jullie nog moest goedgekeurd worden, maar deze is nooit verschenen.

Degene die ik vorige week verstuurde staat er nu wel op, bedankt.
Geplaatst op 20/02/2011 Citeren
Avatar
Sniffer JP
Geplaatst op 20/02/2011
Crew
Avatar Veter
7842
Tja, 2 maand duurt het uiteraard nooit. :)
Er zal allicht iets mis geweest zijn met die 1e versie.
Maar er staat nu een goede versie, dus bedankt voor je toevoeging.
Geplaatst op 20/02/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/02/2011