Actieve onderwerpen

Crew
Avatar Veter
7844
Op de homepage staat een blok "Actieve onderwerpen op het forum"
Ik krijg daar echter bij een paar onderwerpen een foutmelding:

Dit adres/url is verkeerd.

Onderwerp dat op het forum reeds verwijderd is?

En ook nog
Toegang geweigerd

Ik vermoed dat het hier gaat om
Je probeert toegang te krijgen tot een pagina waar enkel bepaalde gebruikersgroepen toegang tot hebben. Jij behoort niet tot één van deze gebruikersgroepen.


Misschien dat stukje code eens bekijken om dat soort onderwerpen niet op de homepage te laten verschijnen?

In elk geval proficiat met de vernieuwde site! (Was een tijdje geleden dat ik hier nog langsgeweest was)
Geplaatst op 02/11/2006 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 02/11/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Normaalgezien zijn er nog geen onderwerpen verwijderd, dus dat kan het niet zijn.

Ik zal het inderdaad eens aanpassen dat die onderwerpen niet getoond worden, ik zet het op mijn todo lijstje!

En bedankt voor het compliment, ik hoop dat je er plezier aan beleeft
Geplaatst op 02/11/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/11/2006
Crew
Avatar Veter
7844
Ik merk nu dat het moderatorforum toegankelijk is via "Actieve onderwerpen op het forum" blok van de homepage - als daar een recent onderwerp is zoals vandaag (Covers veranderen). Ik vermoed dat dit niet de bedoeling is. :)
Geplaatst op 19/11/2006 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/11/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Kan jij dat zien? Ik heb de rechten nog eens bekeken en normaalgezien kan je daar helemaal niet in?
Geplaatst op 20/11/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/11/2006
Crew
Avatar Veter
7844
Gisteren kon ik (via homepage dus) inderdaad in dat moderatorforum, er stonden daar 4 onderwerpen die ik kon lezen.
Maar nu krijg ik het "toegang geweigerd" als ik dat onderwerp op de homepage aanklik. Gaatje is dus weer dicht. :)
Geplaatst op 20/11/2006 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/11/2006
Crew
Avatar Surya
13271
Zo moet dat :)

Ik moet het dus nog steeds aanpassen dat die onderwerpen daar uberhaubt niet getoond worden...
Geplaatst op 20/11/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/11/2006