Nieuwe avonturen

Crew
Avatar Veter
7839
Ik heb nog wat ontbrekende albums uit de Sammy reeks toegevoegd, maar zit nu verder met een probleempje rond de nummering.

Na overname van de reeks door Jean-Pol werd de nummering aanvankelijk gewoon verdergezet (32 - 33 - 34 - 35 - 36 door Jean-Pol). Maar daarna begon men plots te hertellen vanaf de overname en werd de reeks vanaf dat moment De nieuwe avonturen van Sammy.
Er is dus een overlapping van Sammy met De nieuwe avonturen van Sammy
Je zou een nieuwe reeks kunnen beginnen, maar door die overlapping weet ik niet of dat het beste idee is.
Wat denken jullie?

oud Sammy 32 -> Nieuwe avonturen 1
oud 33 -> nieuw 2
oud 34 -> nieuw 3
oud 35 -> nieuw 4
oud 36 -> nieuw 5 / stop oude nummering
nieuw 6 - 7 - 8 ontbreken nu nog

(in het Frans lijkt de officiële nummering trouwens gewoon door te lopen)
Geplaatst op 07/12/2006 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 07/12/2006
Crew
Avatar Veter
7839
Dit probleempje is nog steeds niet opgelost.

Ik dacht nu de nieuwe uitgaven in te geven als alternatieve uitgaven, maar met andere nummering.

Dus 32. Vriendendienst (oude reeks) = A1. Vriendendienst ('Nieuwe avonturen...')

Ik ben wel niet zeker dat dit dan ook zo zal verschijnen in het overzichtslijstje. (Ik zag wel dat dit bv bij Suske en Wiske op deze manier gebeurt, maar misschien moet dat in de database aangepast worden)
Geplaatst op 22/03/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/03/2007
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door Veter
Ik heb nog wat ontbrekende albums uit de Sammy reeks toegevoegd, maar zit nu verder met een probleempje rond de nummering.

Na overname van de reeks door Jean-Pol werd de nummering aanvankelijk gewoon verdergezet (32 - 33 - 34 - 35 - 36 door Jean-Pol). Maar daarna begon men plots te hertellen vanaf de overname en werd de reeks vanaf dat moment De nieuwe avonturen van Sammy.
Er is dus een overlapping van Sammy met De nieuwe avonturen van Sammy

En dat is dus de reden waarom ik nog niet aan deze reeks ben begonnen! Heb er ook al over nagedacht, maar ben niet tot een goede oplossing gekomen. Jouw oplossing lijkt me lang niet slecht...

Succes ermee!
Geplaatst op 22/03/2007 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 22/03/2007
Crew
Avatar Veter
7839
Ik denk dat het er wel goed uitziet zo.
Alleen heb ik zitten blunderen bij Lady "O". Ik heb daar enkele 'alternatieve' uitgaven toegevoegd als 'nieuwe' strip, waardoor die er nu 3 maal staat! (Ik had moeten wachten tot er eentje goedgekeurd was voor ik de alternatieve uitgaven daarvan kon toevoegen... Verstrooid en te snel willen zijn, stom... :( )


http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=17041
en
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=17042

moeten dus alternatieve uitgaven worden van

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=17040

Sorry voor deze extra moeite... :(
Geplaatst op 22/03/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 22/03/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Dat is iets voor Surya. En wees gerust, beste Veter, veel extra zal dit wel niet zijn. ;)
Geplaatst op 23/03/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 23/03/2007
Crew
Avatar Surya
13261
Done :)
Geplaatst op 24/03/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 24/03/2007